حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لائینی با اشاره به ۲۶ اردیبهشت سالروز اعلام موجودیت رژیم اشغالگر قدس به عنوان روز نکبت، اظهار کرد: اشغال فلسطین، هدف نهایی صهیونیست‌ها نیست و به فرموده امام راحل، اشغالگران برای تمام خاورمیانه و حتی برای کشورهای عرب همپیمان خود هم نقشه دارند.
کد خبر: ۸۵۱۹۳۰۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸

 



 

خبرگزاری بسیج مازندران، وی با بیان بیش از ۱۳ سال معطلی ایران پشت میز‌های مذاکره برنامه هسته‌ای خود، افزود: ما ثابت کردیم که در مسئله هسته‌ای جز حق خود چیز دیگری نمی‌خواهیم اما در تاریخ ثابت شده که گوش ظالم بدهکار به منطق و مذاکره نیست و باید با قدرتمند شدن حق خود را از ظالم بگیریم.

 

امام جمعه نکا بیان کرد: در داخل کشور، مفاسد فراوانی وجود دارد که برخلاف عدالت است، ما انتظار داریم که مسئولان، به‌ویژه قوه‌ قضائیه که ترازو را نماد خود قرار داده در مقابل آنها بایستد و عادلانه رسیدگی کند.

امام جمعه نکا با ابراز تأسف از حوادث اخیر روی داده در منطقه و شهر نکا گفت: از قوه‌ قضائیه که مجری عدالت است می‌خواهیم که با متجاوزان برخورد جدی کند.

 

 

لائینی با ابراز تأسف از اتفاقات ناگوار رخ داده در هفته‌های اخیر در شهرستان نکا مثل ناامنی‌ها، دزدی‌ها در مزارع و یا ربودن بانوی دارابکلایی و کشته شدن وی به دست آدم‌های فاسد، خاطرنشان کرد: از قوه‌ قضائیه که مجری عدالت است می‌خواهیم که با متجاوزان برخورد جدی کند.

 

وی برخورد قاطع با کسانی که نا‌امنی ایجاد می‌کنند و عوامل مخل امنیت هستند را لازم دانست و با تأکید بر برخورد و مجازات عوامل حادثه اخیر آدم‌ربایی و قتل بانوی دارابکلایی پیش از چهلم این مرحومه، عمل به آن را سبب برقراری امنیت کامل جامعه دانست.

 

امام جمعه نکا با انتقاد از نرم برخورد کردن با عده‌ای محدود که امنیت و آرامش کل جامعه را به خطر می‌اندازند، گفت: عده‌ای از موتورسواران در سطح شهر با صدای گوش خراش و سرعت‌های زیاد موجب آزار و اذیت شهروندان شده‌اند که از پلیس خواستاریم با این افراد نیز برخورد جدی کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها