امام جمعه گلوگاه گفت: حتی به بیان آوردن حضور زنان توسط مسولان ارشد دستگاه اجرایی درست نیست و مطالبه زنان و خانواده‌ها مسائل دیگری است، رسانه‌های فعال در این زمینه اطلاع رسانی کنند.
کد خبر: ۸۵۱۹۲۹۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سید ابراهیم میراحمدی ضمن تبریک عید مبعث، اظهار کرد: دستگاه‌های فرهنگی برای بزرگداشت و جشن عید مبعث برنامه‌های در قالب دعوت از مداحان و سخنرانان برای تبیین فلسفه مبعث داشته باشند زیرا عید مبعث از اعیاد بزرگ جهان اسلام است.

 

وی ضمن تقدیر از وحدت حاکم بین مسولان شهرستان افزود: مسئولان این وحدت را حفظ کنند و نگذراند نامحرمان وارد شود و درصدد تحقق شعار سال باشند.

 

امام جمعه گلوگاه با انتقاد از اظهارات برخی مسئولان در رابطه حضور زنان در ورزشگاه گفت: حتی به بیان آوردن حضور زنان توسط مسولان ارشد دستگاه اجرایی درست نیست و مطالبه زنان و خانواده‌ها مسائل دیگری است، رسانه‌های فعال در این زمینه اطلاع رسانی کنند.

 

میراحمدی با تاکید براینکه حضور زنان در ورزشگاه موجب شکسته شدن حیا می‌شود، اضافه کرد: حاشیهسازی توسط عده‌ای در همه دوره‌ها دولت، نظام و افکار عمومی را به حاشیه می‌کشاند و درست نیست، مملکت اسلامی ما حاصل خون شهیدان است، این افراد مسئله نگاه زن به بدن نامحرم را چگونه می‌خواهند توجیه کنند؟ در ورزشگاه‌ها الفاظ و عبارات زشت و ناصحیح به داور و بازیکن داده می‌شود و حضور زنان در این مکان‌ها شایسته نیست.

 

وی بیان کرد: مسئولان عربستان در کمپ دیوید با آمریکایی‌ها نشست داشتند تا دنبال راه‌کاری برای مقابله با ایران باشند، رژیم آل سعود دست به اشتباه بزرگی زده و تلاش می‌کند از این باتلاق در بیاید اما نمی‌تواند، زیرا تجاوز در هیچ قوم و مذهبی مورد قبول نیست و کشتار مظلومانه انسان‌ها توجیهی ندارد.

 

امام جمعه گلوگاه ادامه داد: آنها در این فکر هستند که چگونه جلوی قدرت ایران را بگیرند و آمریکا بداند قدرت کشور ما بر اساس اقتدارش است و اقتدار ما براساس منطق است و منطق همیشه بر ظلم، پیروز است زیرا هر کسی که گفتار و نوشتار و گفتمان منطقی دارد، حق است و همیشه حق بر باطل پیروز است.

 

میراحمدی تصریح کرد: منطق ما این است هرجا مظلومی مورد ظلم قرار گرفته کمکش کنیم، در منطق ما استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی و تجاوز حرام است و با تروریست مبارزه می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه تناقض‌گویی آمریکایی‌ها بی‌حد و حصر است، گفت: اگر در ایران کسی اشتباه می‌کند و به زندان می‌رود آنها در رسانه‌ها با تحلیل‌های اشتباه ما را محکوم می‌کنند اما در برابر زندانی و شکنجه شیخ نمر در عربستان سکوت کرده‌اند و حتی یک کلمه نگفته‌اند و ما تا زنده‌ایم شعار» مرگ برآمریکا» را قطع نخواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها