خبرهای داغ:

بسیج طلاب و نخبگان قم، حکم اعدام برای روحانی مبارز عربستان را محکوم کردند

بسیج 'طلاب و روحانیون' و 'اساتید و نخبگان 'حوزه علمیه قم با صدور بیانیه جداگانه ای حکم اعدام برای روحانی مبارز و نستوه عربستان را محکوم کردند.
کد خبر: ۸۵۱۹۲۳۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم در این بیانیه آورده است: در حماقت آل سعود همین بس که در زمانی که احساسات مردم آزاده دنیا و ملتهای مسلمان به جهت کشتار بیرحمانه مردم مظلوم یمن، برافروخته شده و سیل اعتراضات جهانی نسبت به این عمل ناجوانمردانه به سوی حکام آل سعود گسیل شده است؛ دست به حماقت دیگری می زند و در دادگاه های قرون وسطایی خود پس از محاکمه نمایشی اقدام به صدور حکم اعدام برای روحانی مبارز و عالم نستوه آیت الله شیخ باقر النمر می کند.


بیانیه حاکیست: به یقین این حرکت ابلهانه که متاثر از استیصال و درماندگی رژیم سفاک آل سعود در رسیدن به اهداف نامشروع خود در منطقه بوده است؛ آبروی این رژیم مزدور و حامیان جنایتکار اروپایی و آمریکایی اش که ادعای دفاع از حقوق بشر آنها گوش فلک را کر کرده است را پیش از پیش در نزد ملل آزاده جهان رسوا و مفتضح خواهد کرد.

درقسمت دیگری از این بیانیه آمده است: بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم با انزجار شدید ازاین اقدام ظالمانه حکام خبیث آل سعود و دعوت ازآزادی خواهان و سازمانهای بین المللی حقوق بشری جهت ممانعت از اجرای این حکم ناجوانمردانه، به سران آل سعود هشدار می دهد که تمامی مسلمانان درسراسر عالم خصوصا رهروان اهل بیت (ع) چنین جنایتی را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم نیز در بیانیه خود آورده است:به جرات می توان ادعا نمود در سالهای اخیر توسط خاندان مزدور و وابسته آل سعود سهمگین ترین ضربات بر پیکر اسلام عزیز وارد شده است.

بیانیه حاکیست: شاید هرگز جنایتکاران انگلیس و صهیونیسم جهانی باور نمی کردند که این شجره خبیثه ای که در مرکز اسلام و در کنار حرم الهی غرس می کنند اینچنین برای آنها خوش خدمتی کند و بسیار بالاتر از انتظار آنها آتش نفاق و تفرقه را در جهان اسلام روشن کرده و آمال و آرزوهای آنها را برآورده کند.

درقسمت دیگری از این بیانیه آمده است: کشتار زائران خدا در کنار حرم امن الهی، شکنجه و اعدام بهترین بندگان خدا به جرم ظلم ستیزی سازماندهی و اعزام تروریستهای سفاک به اسم دولت اسلامی به عراق، سوریه، لبنان و یمن، همکاری با رژیم صهیونیستی در بمباران مردم مظلوم و بی دفاع غزه و لبنان، دایر نمودن مراکزی در اقصی نقاط دنیا جهت آموزش فکر منحط و دور از اسلام وهابیت تکفیری، همکاری تنگاتنگ با شیطان بزرگ و اذنابش جهت سرکوب قیام های اسلامی و مردمی و اخیرا کشتار فجیع مردم مظلوم و بی دفاع یمن و تخریب زیر ساختهای این کشور و جلوگیری از رسیدن غذا و دارو برای این مردم ستمدیده، تنها برگهایی از پرونده قطور جنایات خاندان آل سعود است.

بیانیه حاکیست: بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم ضمن محکومیت شدید صدور حکم ظالمانه اعدام روحانی مبارز شیخ باقر النمر و دعوت از تمامی مل آزاده جهان و سازمانهای بین المللی جهت ممانعت از اجرای این حکم به سران آل سعود هشدار می دهد اجرای این حکم ددمنشانه نه تنها شعله خشم مسلمانان غیور عربستان را خاموش نمی کند، بلکه بیداری اسلامی در منطقه سرعت بیشتری گرفته و هر چه زودتر طومار ننگین خاندان آل سعود برچیده خواهد شد.

ارسال نظرات