خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: سرهنگ شرفی به مناسبت "روز نکبت" و با تاکید بر خطر ادامه حیات رژیم غاصب صهونیستی بیان داشت: رسالت امروز ما این است که تنفر از صهیونیست ها را در سلول سلول فرزندانمان نهادینه کنیم چون اسرائیل منفور بالذات است و باید منفور بماند.
کد خبر: ۸۵۱۹۱۷۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، 24 اردیبهشت ماه مصادف است با بیرون راندن صدها هزار فلسطینی و اعلام استقلال رژیم غاصب اسرائیل در سال 1327 که این روز با عنوان "یوم النکبه" شناخته می شود.

به مناسبت "روز نکبت"، فرمانده سپاه کازرون در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج از فارس، تحلیل خود از اهداف رژیم صهیونیستی و نقش آن در نا آرامی های منطقه را ارئه کرد و با اشاره به آیه شریف "ان الارض یرثها عبادی الصالحون" گفت: مسلمانان خصوصا در کشورهای عربی مواظب توطئه های حکامشان باشند و موجب تکمیل پازل آمریکایی صهیونیستی نشوند که ناخواسته امنیت اسرائیل غاصب را تامین کنند، چون در اینصورت غایت آمال و آرزوی صهیونیست ها را برآورده کرده اند، گرچه وعده خداوند حق است و بالاخره این مومنان حقیقی اند که بر زمین حکم خواهند راند.

حکم رانی مومنان حقیقی بر زمین،وعده  تخلف ناپذیر الهی است / وظیفه امروز ما،نهادینه کردن تنفر از اسرائیل در سلول سلول فرزندانمان


سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی مشکلات جهان اسلام را از وجود نکبت بار اسرائیل دانست و خطر ادامه حیات این رژیم غاصب را متوجه تمام ملت ها به ویژه مسلمین جهان خواند و با تاکید بر حفظ یکپارچگی مسلمانان برای مقابله با این رژیم منحوس، خاطرنشان کرد: با نگاه به وضعیت منطقه مشاهده خواهیم کرد که تمامی جنگ ها یا به وسیله اسرائیل به راه افتاده، یا به خاطر تامین امنیت این رژیم اشغالگر و تضمین سود شرکت های تسلیحاتی صهیونیستی بوده است.

وی نام گذاری 24 اردیبهشت ماه به عنوان "روز نکبت" را به علت منفور بودن اشغالگری و کودک کشی در تمام آئین ها و فرهنگ ها دانست و اظهار داشت: رسالت امروز ما این است که تنفر از صهیونیست ها را در سلول سلول فرزندانمان نهادینه کنیم چون اسرائیل منفور بالذات است و باید منفور بماند.

غلامرضا شرفی درپایان، تفرقه میان مسلمین را موجب آسودگی خاطر صهیونیست ها دانست و با تاکید بر بازیچه بودن آل سعود در دستان آمریکا و اسرائیل، بیان داشت: آل سعود را باید یک خاندان صهیونیستی خواند اما باید بدانیم که دشمن ما این کودک بازی خورده نیست! بلکه صهیونیست ها می خواهند با تغییر نقش، امثال آل سعود را دشمن اصلی جابزنند تا مسلمین با به جان هم افتادن، از شیطان اکبر و فرزند نامشروعش غافل شوند، اما به لطف الهی و با رهبری رهبر عظیم الشان انقلاب، همه نقشه هایشان نقش بر آب خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها