خبرهای داغ:
نماینده مقام معظم رهبری دراستان فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام علیه شخصیت ممتاز و نورانی پیامبر خاتم حضرت محمد (ص) گفت : امروزمسلمانان، مومنان، نخبگان و فرهنگوران و هنرمندان باید در همه عرصه ها چهره زیبا و ملکوتی پیامبر خدا را به درستی به جهان معرفی کنند.
کد خبر: ۸۵۱۹۱۷۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آیت الله اسدالله ایمانی در گفت و گو با ایرنا با گرامیداشت سالروز مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) افزود: از حضرت محمد مصطفی (ص) به عنوان ریسمان مستحکم و وحدت آفرین جهان اسلام نام برد و افزود:مسلمانان با پیروی از سلوک و رفتارهای مدبرانه آن پیامبر اعظم می توانند ضمن انسجام بخشی مقابل کید دشمنان ،در ترویج هر چه بیشتر دین الهی و ممانعت از ورود خرافه پرستی در اذهان جامعه موفق ظاهر شوند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در ادامه تلاش برای وحدت و همدلی را از ماموریت های مهم و اولویت دار مسلمانان در عصر حاضر خواند و اظهار کرد: هر کس خواسته و یا ناخواسته با اقدام یا بیانی جامعه اسلامی را به اختلاف و تشتت دعوت کند بدون تردید در خط آسیب رسانی به دین مبین اسلام و خدشه بر راه نورانی ائمه معصومین گام برداشته است .

وی گفت : بنابراین باید در هر زمان بخصوص در سال جاری که از جانب مقام معظم رهبری به عنوان سال همدلی و همزبانی نامگذاری شده است ضمن تبیین شاخصه های این شعار ، به محوریت تبلیغی رسول گرامی اسلام که وحدت و یگانگی مسلمانان در مقابل مشرکان بود، نیز در عصر کنونی جامه عمل پوشانید.

وی اضافه کرد : کسانی که اختلافات نژادی و قومی را بر سر زبان ها مطرح می کنند بدون شک با اصول اسلامی که مخالف صریح این رویه بوده و هست ، نیز دشمنی می کنند.

روز مَبْعَث بر پایهٔ باورهای اسلامی، روزی است که محمد، پیامبر اسلام، به درجه پیامبری برگزیده شد. مسلمانان معنقدند او در غار حرا، توسط جبرئیل و از سوی خدا به پیامبری نایل آمد و مأمور شد که چندخداپرستی و بت پرستی را از زمین بردارد و خداپرستی را رواج دهد و پیام وحی را به مردم برساند. حضرت محمد در این زمان 40سال داشت و در مکه زندگی می کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها