خبرهای داغ:
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: باید این موضوع را کنکاش و جستجو کنیم که شهدای هشت سال دفاع مقدس چه دلیلی داشته اند که لباس رزم و شهادت را به تن کرده اند به بیان دیگر، با توجه به این امر شایسته است اهداف ما نیز در راستای اهداف شهدا قرار گیرد.
کد خبر: ۸۵۱۹۱۴۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
داوود محمدی نماینده قزوین در مجلس  شورای اسلامی در حاشیه  تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید مرتضی رزازیان در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: شهدا بدون هیچ انتظار و توقعی جان خود را در طبق اسلام گذاشتند در این میان، این موضوع بسیار حائز اهمیت است که در مقابل فداکاری های آنان امروز وظایف ما چیست.

وی افزود: باید این موضوع را کنکاش و جستجو کنیم که شهدای هشت سال دفاع مقدس چه دلیلی داشته که لباس رزم و شهادت را به تن کرده اند به بیان دیگر، با توجه به این امر شایسته است اهداف ما نیز در راستای اهداف شهدا قرار گیرد.

شهدا بر انسجام ملی و پشتیبانی از ولایت فقیه تاکید داشته اند

محمدی تصریح کرد: مهمترین هدف شهدا این بوده است که دستورات شرعی و مقدس دین را شناخته و به اسلام ناب محمدی(ص)عمل کرده اند از سوی دیگر، شهدا بر انسجام ملی و پشتیبانی از ولایت فقیه تاکید داشته اند.

به گفته نماینده مجلس شورای اسلامی، مراسم هایی که متعلق به شهداست شهر را آکنده از معنویات می کند چرا که حضور معنوی شهدا شهر را نه تنها مطهر مرده بلکه فضای نورانی آن را نیز افزایش می دهد.

 

1002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها