خبرهای داغ:
خطیب نماز جمعه کازرون گفت: فسادهایی که در خاورمیانه مشاهده می‌شود به‌طور مستقیم از اسرائیل و عربستان صادر می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۹۱۲۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام محمدجواد عزمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با گرامیداشت سالروز بعثت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص)، بیان داشت: در عصری که انسان‌ها بویی از انسانیت نبرده بودند و توحش و قتل و غارت حاکم بود قرآن کریم توسط برترین فرشته به بهترین بنده خدا نازل شد.

وی گفت: کلام خدا در محیطی نازل شد که مردم آن منطقه منکر خدا نبودند بلکه برای خداوند شریک و هم‌پایه قائل بودند و اعتقاد داشتند که خدا جهان را خلق کرده و اداره آن را به دست بت‌ها سپرده است.

امام‌جمعه موقت کازرون اظهار داشت: امروزه بیشترین جمعیت جهان در دنیا بت‌پرست هستند و در جاهلیت به‌سر می‌برند و عده‌ بی‌شماری از روی جهل و نادانی عزیزترین کسان خود را در مقابل بت‌ها و خدایان خیالی قربانی می‌کنند.

عزمی ادامه داد: خداوند پیامبر بزرگوار اسلام را در محیط ظلمانی و در عصر جاهلیت و نادانی که اعراب دخترانشان را زنده‌به‌گور می‌کردند و قتل و غارت، فساد و برادرکشی عادت مردم شده بود، مبعوث کرد.

وی عنوان امی به معنای بی‌سوادی به پیامبر اسلام را اهانت به آن حضرت دانست و تصریح کرد: گرچه پیامبر عظیم‌الشأن اسلام درس نخوانده بلکه یک عقل کل بود و خداوند از جنس مردم پیامبری را برگزید تا آنان را پرورش دهد و تزکیه کند.

امام‌جمعه موقت کازرون به 25 اردیبهشت‌ماه سالروز اعلام موجودیت رژیم پلید اشغالگر قدس اشاره کرد و افزود: استعمار پلید انگلیس این غده سرطانی را تأسیس کرد تا به قتل و خون‌ریزی بپردازد و آسایش مسلمانان را برهم زند.

عزمی گفت: از زمان اعلام موجودیت این رژیم پلید هرروزه شاهد فجیع‌ترین قتل و خون‌ریزی مردم بی‌گناه فلسطین و نیز کل منطقه خاورمیانه هستیم.

وی اذعان داشت: دنیای استکبار به‌ویژه آمریکا برای ایران‌هراسی و شیعه‌هراسی از این رژیم پلید حمایت می‌کنند تا بیشتر دست به کشتار مردم منطقه بزند.

خطیب موقت نماز جمعه کازرون تصریح کرد: غده سرطانی دیگری در قبله‌گاه دوم مسلمانان با حمایت آمریکا و رژیم پلید صهیونیستی سرزده که با فجیع‌ترین نوع، بچه‌های مظلوم و بی‌گناه و زن و مرد بی‌دفاع یمن را به قتل می‌رساند.

عزمی گفت: امروزه تمام فسادهایی که در خاورمیانه مشاهده می‌شود به‌طور مستقیم از اسرائیل و یا عربستان صادر می‌شود.

وی، اتحاد و انسجام تمام مسلمانان، مبارزه و مقاومت جانانه را سه‌ راه حل مقابله با این دو غده سرطانی دنیای اسلام برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها