خبرهای داغ:
شاه امیریان
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس خبر داد
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از اجرای طرح مسیر همدلی در دانشگاه‌های این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۹۰۵۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،  اسماعیل قزل‌سفلی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای کارکنان بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به نام‌گذاری سال 94 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی اظهار داشت: طرح مسیر همدلی در راستای تحقق منویات و مطالبات مقام معظم رهبری و عملیاتی‌سازی شعار سال 94، هماهنگ با سپاه فجر فارس و با هدف ایجاد ارتباط صمیمانه و وحدت قلوب بین مسئولان بسیج و مسئولان دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی را در دانشگاه‌های استان فارس اجرا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در طرح مسیر همدلی، مسئولان بسیج دانشجویی در این استان، دفاتر شهرستان‌ها و دانشگاه‌ها به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده با ائمه جمعه و نماینده ولی‌فقیه در شهرستان‌ها، روسای دانشگاه‌ها، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، معاونان دانشگاه‌ها، مدیران دستگاه‌های اجرایی (استاندار، فرماندار و...) و خانواده معظم شهدای دانشجو دیدار می‌شود، افزود: در مرحله نخست، دیدار صمیمی مسئولان بسیج دانشجویی با مخاطبان مورد نظر در قالب جلسه حضوری از هفته چهارم اردیبهشت‌ماه جاری تا پایان خرداد 94 برگزار می‌شود.

قزل‌سفلی از دیدارهای مشترک مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مسئولان دانشگاه با خانواده معظم شهدا در ماه مبارک رمضان در قالب طرح مسیر همدلی خبر داد و تصریح کرد: در مراحل بعد نیز دیدار مجدد با مخاطبان و بررسی مباحث مطروحه جلسات پیشین صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه نباید شعار سال فقط به پوستر و بنر تبلغاتی تبدیل شود، ادامه داد: همگی ما باید به‌ صورت عملی و اجرایی صحبت‌های مقام معظم رهبری را تا سرمنزل مقصود و حصول نتیجه دنبال کنیم.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه تضعیف استحکام ساخت درونی نظام، بسیاری از فرصت‌ها را در حد شعار نگه می‌دارد،‌اظهار داشت: باید منیت‌های فردی را کنار گذاشت و برای دین، انقلاب و نظام به دنبال همدلی و هم‌زبانی حقیقی بود.

در این نشست انتصابات جدید در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس نیز اعلام شد.

محمد کلوانی مدیر پیشین بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی فارس به‌عنوان مدیر اردویی و جهادی ناحیه بسیج دانشجویی این استان معرفی و از زحمات سعید یوسفی تقدیر شد.

سعید یوسفی نیز به‌عنوان مدیر تشکیلات و امور دانشگاه‌های ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس منصوب شد و از زحمات محمد خشنود فتح‌آبادی تجلیل شد.

محمد خشنود هم‌اکنون مدیر نیروی انسانی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس است.

هادی رضایی نیز به‌عنوان مدیر بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس جایگزین محمد کلوانی شد.

مهدی مسلمی نیز در حکمی به‌عنوان جانشین دفتر مرکزی بسیج دانشجویی شهر شیراز منصوب شد.

معرفی محمد سمیعی به‌عنوان سرپرست قرارگاه تربیتی شهید محمدرضا عقیقی از دیگر انتصابات در بسیج دانشجویی فارس بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها