خبرگزاری تسنیم: جزئیات نخستین جشنواره بین‌­المللی کارتون و کاریکاتور یمن اعلام شد.
کد خبر: ۸۵۱۹۰۳۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط­ عمومی فرهنگ­سرای اندیشه اعلام کرده است که این جشنواره نخستین جشنواره بین‌المللی است که در آن کاریکاتوریست­‌های سراسر دنیا نگاه دقیق خود را به وقایع یمن، به تصویر خواهند کشید.

سکوت رسانه‌­های غربی و مجامع بی­ن‌المللی، جنایت و کودک ­کشی در یمن و خیانت و همراهی شیوخ عرب از موضوعات بخش کارتون و ملک سلمان (پادشاه عربستان)، خلیفه ­بن­زاید آل ­نهیان (امیر امارات)، منصور هادی (رییس جمهور فراری یمن)، حمدبن­عیسی آل­خلیفه (پادشاه بحرین)، تمیم بن حمد بن­خلیفه آل­ثانی (امیر قطر)، بنیامین نتانیاهو، فرانسوا اولاند و باراک اوباما از دیگر موضوعات بخش کاریکاتور در این جشنواره است.

علاقمنـدان مـی‌­توانند حـداکثر 5 اثر خود را با فرمت jpg و با کیفیت­dpi 200 با طول یا عرض pixel 2000 تا تاریخ 20 خرداد سال جاری به پست الکترونیکی info@irancartoon. com ارسال کنند.

به نفرات اول هر بخش1500 دلار، نفرات دوم 1000 دلار و نفرات سوم 700 دلار بانضمام لوح تقدیر و تندیس اهدا می‌شود.

نخستیـن مسابقه بین­‌المللی کارتون و کاریکاتور با موضوع جنایات آل سعود در یمن به همت فرهنگ­سرای اندیشه و سایت ایران کارتون در واکنش به جنایات بی‌سابقه رژیم آل سعود علیه جنبش انقلابی مردم یمن و اقدام به نسل‌کشی و کشتار وحشیانه کودکان بی‌دفاع برگزار می‌­شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره می‌­توانند به سایت ایران کارتون مراجعه و یا با شماره 88766030 تماس بگیرند.

ارسال نظرات