رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان خبر داد
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: فراخوان چهارمین جشنواره فیلم کوتاه بسیج در زنجان ارائه شده و علاقه‎مندان می‎توانند در این جشنواره شرکت کنند.
کد خبر: ۸۵۱۹۰۳۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷

سید جواد هاشمی اظهار کرد: فراخوان چهارمین دوره جشنواره فیلم کوتاه بسیج در استان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه علاقه‏‏‌مندان میتوانند تا پنج شهریور ماه سال جاری نسبت به ارائه آثار خود اقدام کنند، تصریح کرد: این جشنواره امسال در چهار رشته برگزار میشود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به برگزاری این جشنواره در دو رشته فیلمنامه‌نویسی و فیلم کوتاه گفت: علاقه‏مندان باید فیلم‏نامههای خود را تا یک مرداد ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره برای ارسال به تهران آماده کنند.

هاشمی با بیان اینکه باید چارچوبهای جشنواره از سوی علاقهمندان شرکت در این جشنواره رعایت شود، تصریح کرد: آثار باید نو بوده و ابتکار لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان میتوانند برای دریافت فرم و اطلاع از جزئیات جشنواره به سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: شماره تماس 33459030 نیز برای سئوالات علاقه‏مندان برای حضور در جشنواره در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه جشنواره همزمان با هفته دفاع مقدس در شهریور ماه سال جاری برگزار میشود، خاطرنشان کرد: منتخبین با برگزاری مراسم اختتامیه معرفی می‏‌شوند.

هاشمی گفت: این جشنواره به صورت استانی برگزار و فراخوان این جشنواره برای فیلمسازان بسیجی اعلام شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم بسیج در قالب‌های انیمیشن، مستند، فیلم کوتاه و مستند داستانی برگزار می‌شود، افزود: علاقهمندان میتوانند در موضوعات اعلام شده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

ارسال نظرات