جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ملت ایران با ارزش‌ترین دارایی‌های خود را در دفاع از کشور ایثار کردند.
کد خبر: ۸۵۱۹۰۳۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵

رضا حسینی در مراسم گرامیداشت سه شهید شناسایی شده زنجانی در حسینیه فاطمه‌الزهرا سپاه استان زنجان ضمن تسلیت به مناسبت گرامیداشت شهادت امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد: امروز شهر زنجان میزبان سه شهید دوران دفاع مقدس است، شهدایی که از عزیزترین چیز خود برای اقتدار و امنیت کشور گذشتند.

وی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس جان فشانی‌های بسیاری برای دفاع از کشور و جلوگیری از تجاوز‌های دشمنان صورت گرفت، تصریح کرد: وظیفه کنونی ما این است که پاسدار خون شهدا باشیم.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس برای حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب جان خود را فدا کردند، افزود: باید فرهنگ دفاع مقدس به جوانان انتقال داده شود تا آشنایی بیشتری از ایثار و فداکاری‌های آن دوران داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) استان زنجان میزبان سه شهید شناسایی شده و دو شهید گمنام است، گفت: این شهدا در عملیات خیبر و جزیره مجنون به شهادت رسیده‌اند.

حسینی با اشاره به اینکه شهید ابوالفضلی زنجانی، فرزند شهید است اضافه کرد: نکته جالب توجه این است که شهیدان شناسایی شده هر سه از جوانان بودند و در اوج جوانی برای دفاع از کشور راهی جبهه و جنگ شده‌اند.

وی با اشاره به روحیه و حس وطن دوستی ایرانیان افزود: در زمان هشت سال دفاع مقدس مردم ایران از همه دارایی‌های خود برای دفاع از کشور فداکاری کردند.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه با ارائه توضیحاتی در زمینه برگزاری مراسم گرامیداشت شهدا اضافه کرد: دو شهید گمنام با حضور پرشور مردم در خرم‌دره تشییع و تدفین می‌شوند.

وی با بیان اینکه مراسم تشییع و تدفین نیز ساعتی دیگر از مقابل مسجد جامع زنجان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این مراسم با حضور جمعی از مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات