خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند مطرح کرد

لزوم جلوگیری از نام‌گذاری‌های غیرمتعارف در واحدهای صنفی نهاوند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: واحدهای صنفی سطح شهر نهاوند نباید از اسامی غیرمتعارف برای تابلوهای محل کسب خود استفاده کنند و باید آنچه مطابق با فرهنگ اسلامی است موردتوجه قرار گیرد.
کد خبر: ۸۵۱۹۰۰۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کریمی در جلسه ستاد احیا امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان نهاوند اظهار داشت: یکی از منکرات رایج در سطح شهر استفاده از اسامی نامتعارف بر سر درب بعضی از واحدهای صنفی و استفاده از تصاویر غیراخلاقی در تابلوی آرایشگاه‌های زنانه است که به‌دوراز فرهنگ اسلامی ما است.

وی اظهار کرد: در این ستاد تصویب‌شده است که با همکاری اتاق اصناف و اداره ارشاد اسلامی نسبت به درج اسامی متعارف در این اماکن اقدام شود و در صورت تکرار نیروی انتظامی واحدهای متخلف را پلمپ کند.

دبیر جلسه ستاد احیا امربه‌معروف و نهی از منکر افزود: اسامی غیر اسلامی و نامتعارف واحدهای صنفی باید ابتدا از نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تأیید شوند و سپس توسط اصناف برای اخذ مجوز معرفی شوند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: واحدهای صنفی سطح شهر نهاوند نباید از اسامی غیرمتعارف برای تابلوهای محل کسب خود استفاده کنند و باید آنچه مطابق با فرهنگ اسلامی است موردتوجه قرار گیرد.

*ظاهر جامعه اسلامی باید معروف باشد

امام‌جمعه نهاوند نیز در ادامه گفت: ظاهر جامعه اسلامی باید معروف باشد و از نمادها و ارزش‌های اسلامی در سطح شهر استفاده شود، که این وظیفه مسئولین است.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی اظهار کرد: باید جلوی منکرات رایج در سطح شهر گرفته شود و به دنبال برنامه‌ها و اقداماتی باشیم که چهره شهر نهاوند را با ارزش‌ها و معیارهای اسلامی تطبیق دهیم.

وی افزود: مسائلی که در ستاد مطرح و تصویب می‌شود باید پیگیری و اجرایی شود و مسئولان باید مصوبات این جلسه را جدی بگیرند.

* در بحث امربه‌معروف و نهی از منکر باید از ظرفیت‌های عظیم مردمی استفاده شود

فرماندار نهاوند نیز در ادامه این جلسه گفت: در موضوع امربه‌معروف و نهی از منکر باید از ظرفیت‌های عظیم مردمی استفاده شود چون استفاده از بزرگان و افراد بانفوذ و مشاوره گرفتن از آن‌ها در بسیاری از موارد راهگشا خواهد بود.

عبدالملکی اظهار کرد: هدف تشکیل این جلسات باید گره‌گشایی از بعضی مشکلات باشد و مصوبات باید توسط دستگاه‌های اجرایی انجام بگیرند.

وی افزود: در راستای ترویج و احیای فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر به تمام ادارات شهر نهاوند اعلام‌شده که نسبت به برگزاری نماز جماعت در ادارات اقدام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات