مدیر امر به معروف و نهی از منکر سپاه بوکان گفت : در ميان شيوه هاى استعمارى و سلطه گرى، آنچه از همه خطرناك تر و در عين حال مخفى تر مى باشد، سلطه فرهنگى است
کد خبر: ۸۵۱۸۹۶۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر بازنشستگان سپاه بوکان در سالن سیمرغ این شهرستان برگزار گردید.

مدیر امر به معروف و نهی از منکر سپاه بوکان ضمن سخنانی در خصوص مقوله تهاجم فرهنگی که یکی از دغدغه های دیرینه و مهم مقام معظم رهبری که همواره مورد تأکید و توجه ایشان بوده است گفت:

با وجود بحث های گوناگون درباره تهاجم فرهنگی و هویت و زمینه ها و مصادیق آن، باید اعتراف کنیم که هنوز آراء خالص و شفاف مقام معظم رهبری در این باره، مهجور و متروک مانده است و نسل جوان، شناخت دقیق و روشنی از این واقعیت اجتماعی ندارند.

سرهنگ پاسدار قربانعلی مختاری تصریح کرد: خطرى كه در اين زمينه جبهه اسلامى ما را تهديد مى كند، به خاطر گستردگى جبهه تهاجم، پيچيدگى آن و صدماتى است كه از نظر معنوى به روح او وارد مى كند و افكار و عقايد و ارزشها را در درون وى به نابودى مى كشد و حيات معنوى اش را مختل مى سازد.

وی گفت: امروز دشمنان اسلام و بشريت براى انجام مقصود خويش، با استفاده از همه ابزارها و شيوه ها و با به كارگيرى برترين تكنولوژيها و جديدترين روشهاى علمى، به جبهه اى به وسعت قلبهاى معتقد و سالم و دين باور در سراسر جهان اسلام مورد هجوم ناجوانمردانه خويش قرار داده اند.

سرهنگ مختاری با تاکید بر لزوم داشتن وحدت اسلامی گفت: حفظ وحدت و همدلي از همان ابتداي ظهور اسلام، در عرصه هاي مختلف مورد تاكيد و سفارش قرار گرفته، اين در حالي است كه دشمنان قسم خورده هميشه درصدد برآمده اند تا در فرصت هاي ايجاد شده اين مهم را مورد هدف قرار دهند تا از اين راه به اميال پليد خود برسند.

ارسال نظرات