مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي:
حجت الاسلام محمد رستمي گفت: با برنامه ريزي دقيق و مثمر ثمر خروجي جلسات هيئت رزمندگان اسلام توام با بصيرت است.
کد خبر: ۸۵۱۸۹۵۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي در محفل انس با ياران شهيد هيئت رزمندگان اسلام كه در حسينيه شهيد حاج قليزاده اين شهرستان برگزار شد نتايج جلسات هيئت رزمندگان اسلام را مفيد بيان و اظهار داشت: خروجي اين جلسات بصيرت به تمام واقعي كلمه است.

حجت الاسلام محمد رستمي افزود: دشمنان ما تا زماني كه عنوان اسلام و تشييع باشد بيكار نمي نشينند چرا كه آنها با ذات اسلام در جنگند و در اين زمينه كودك و زن ، پير و جوان برايشان اهميت ندارد و بيشتر هم در جهت اغفال و گمراه كردن روي جوانان و زنان سرمايه گذاري مي كنند.

وي اظهار داشت: دشمنان تمام سعي خويش را به كار مي بندند تا بر ما غلبه كنند و در اين رابطه تعارف هم نمي كنند و حتي از يك فرصت ريز هم استفاده مي كند.

حجت الاسلام رستمي افزود: توكل به معناي واقعي اتكا به خداوند تا زماني كه باشد پيروز هستيم و ما در تاريخ سراغ داريم كه هرموقع در اين مسير كم كار شديم ضرر كرديم.

وي شجاعت را نيز از جمله ويژگي ديگري عنوان كرد كه رزمندگان براي غلبه دشمنان آن را دارا بودند يعني هيچ موقع دچار شك و ترديد نشدند و استكبار را حتي در شرايط بحران هم فرشته نجات نخواندند.

مسئول نمايدگي ولي فقيه در سپاه خوي روحيه شهادت طلبي را هم عنوان كرد كه رزمندگان با تبعيت از سيد و مولايشان شهادت را براي خود افتخار مي دانستند و در اين مسير بر همرزمانشان سبقت مي گرفتند.

وي در پايان به حوادث اخير دنيا اشاره كرد و گفت: امروزه ما شاهد هستيم كه گروهك هايي با برافراشتن پرچم و به يدك كشيدن نام اسلام بر عليه مسلمانان شمشير مي كشند و توپ مي بندند و مسلمانان را قتل و عام ميكنند و اين وظيفه ما را سخت مي كند تا با برگزار ي جلسات روشنگري اسلام حقيقي را به دنيا بشناسانيم.

ارسال نظرات