ماهیت فرهنگی و اسلامی در سازمان پیشمرگان مسلمان کرد نهفته است

رئیس دانشگاه کردستان گفت: سازمان پیشمرگان مسلمان کرد اگرچه به ظاهر دارای وجه غالب نظامی بود ولی با کمی تامل می‌شود ماهیت و ابعاد مختلف فرهنگی، ملی، اسلامی و کفرستیزی را در آن دید.
کد خبر: ۸۵۱۸۹۴۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، همایش علمی، پژوهشی کنگره شهدای پیشمرگان مسلمان کرد پیش از ظهر امروز با حضور سردار بهرام حسینی‌مطلق رئیس دانشکده فرماندهی سپاه، سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس، روسا و مسئولین تمام دانشگاه‌های سطح استان کردستان، خانواده شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد و جمع کثیری از دانشجویان در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد.

فردین اخلاقیان در این همایش اظهار داشت: سازمان پیشمرگان مسلمان کرد، اگرچه به ظاهر دارای وجه غالب نظامی بود ولی با کمی تامل می‌شود ماهیت و ابعاد مختلف فرهنگی، ملی، اسلامی و کفرستیزی را در آن دید.

وی گفت: در مقطعی که سپاه اجازه حضور در کردستان را نداشت اعضای این سازمان توانستند این خلأ را به خوبی پر کنند و موفق ظاهر شوند.

اخلاقیان افزود: رزمندگان پیشمرگ مسلمان کُرد بدون هیچ چشم‌داشت و بدون حقوق و مزایا در حالی که خانواده‌هایشان نیز در امنیت نبودند با از خودگذشتگی و نثار خون خود از نظام و انقلاب دفاع کردند.

رئیس دانشگاه کردستان تاکید کرد: پیشمرگان مسلمان کُرد انتقال‌دهنده پیام نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه کردستان بودند که حضور این عزیزانت موجب مشروعیت بیشتر عملیات‌های نظام علیه ضدانقلاب شد.

به گفته رئیس دانشگاه کردستان، شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد، سند عزت و آبروی کردستان در نظام جمهوری اسلامی هستند و مردم کردستان با تقدیم شهدای بسیاری ثابت کردند که پا به پای سایر مردم ایران در دفاع از کشور علیه دشمن بعثی و ضدانقلاب همراه نظام هستند.

ارسال نظرات