فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد:

عربستان باید تاوان نسل کشی در یمن را بدهد

کارکنان پایور و وظیفه سپاه ناحیه شهرکرد در همایش پیاده روی و قرائت زیارت پرفیض عاشورا به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت امام کاظم علیه السلام، شرکت کردند.
کد خبر: ۸۵۱۸۸۹۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سالروز شهادت امام کاظم علیه السلام، کارکنان پایور و وظیفه سپاه ناحیه شهرکرد مسیر سه کیلومتری تا دهکده المپیک و پیست موتور سواری این شهر را پیاده پیمودند.

گفتنی است: قرائت زیارت پرفیض عاشورا و ذکر توسل به هفتمین اختر سپهر امامت و ولایت، حضرت امام موسی کاظم علیه السلام از دیگر برنامه های این همایش پیاده روی بود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد در جمع کارکنان این ناحیه با تسلیت سالروز شهادت امام هفتم شیعیان، شجاعت ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و حضور میلیون های زائر در بارگاه ملکوتی امام کاظم علیه السلام به مناسبت سالروز شهادت این امام عزیز را ستود.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی، گفت: زایران امام موسی کاظم علیه السلام، بی توجه به تهدیدات گروه های ترورویستی موسوم به داعش، با پای پیاده کیلومتر ها راه را به عشق امام طی می کنند تا بتوانند در مراسم سوگواری سالروز شهادت آن حضرت در کاظمین و جوار مرقد امامین جوادین حضور داشته باشند.

وی، به جنایات آل سعود در یمن نیز اشاره کرد و افزود: مردم مظلوم یمن به یاری خدا بر نیرو های متجاوز آل سعود پیروز می شوند و عربستان باید تاوان این نسل کشی در یمن را بدهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار