خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: آرزوی استکبار جهانی خاموش کردن نور خدا و قرآن و تسلط فرهنگ مبتذل بر مسلمانان است بنابراین همواره باید استکبارستیزی را در دل ملت روشن کنیم.
کد خبر: ۸۵۱۸۸۸۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، حسن بهادری در جمع پایوران و سربازان وظیفه سپاه ناحیه فامنین اظهار داشت: کار امروز ما یک کار سازمانی نیست بلکه یک رسالت انسانی است مانند رسالتی که پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) انجام دادند بنابراین امروز ما باید جا پای این بزرگواران گذاشته و رسالت تاریخی خود را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه چشم و امید تمام مستضعفان به سپاه و بسیج است، افزود: انقلاب ما روز به روز زلال تر و شفاف‌تر می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین تصریح کرد: نباید امروز به رسالت‌ تاریخی خود بی‌اهمیت باشیم و باید تمام همت خود را بکار گیریم تا شعار سال را در جامعه خود نهادینه‌سازی کنیم.

وی ابراز داشت: انقلاب اسلامی روبه رشد و پیشرفت بوده و به تمام کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می‌شود.

بهادری ادامه داد:آرزوی استکبار جهانی خاموش کردن نور خدا و قرآن و تسلط فرهنگ مبتذل بر مسلمانان است بنابراین همواره باید استکبارستیزی را در دل ملت روشن کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آرزوی استکبار پیوند اعراب با اسرائیل بوده تا بتواند خاورمیانه را مدل آمریکایی کنند چراکه بیشترین انرژی دنیا و بیشترین مصرف کننده‌ها در خاورمیانه بوده بنابراین باید بر خاورمیانه تسلط یابند تا به این منابع دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات