احمد موحد:

شهدای گمنام در استان بوشهر به 99 شهید رسید

4 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با استقبال کم‌نظیر مردم و مسئولان استان بوشهر وارد این شهر شد.
کد خبر: ۸۵۱۸۸۳۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج  از بوشهر، آیین استقبال از 4 شهید گلگون‌کفن هشت سال دفاع مقدس صبح امروز با حضور امام جمعه، استاندار، فرمانده سپاه امام صادق(ع)، فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی و جمعی از مردم، مسئولان و خانواده معظم شهدا در فرودگاه بین‌المللی بوشهر برگزار شد.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در استان بوشهر، در حاشیه آیین استقبال از 4 شهید گمنام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: امروز بوشهر میزبان 4 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس است که دو شهید در شهر دلوار و دو شهید نیز در بندر امام حسن(ع) شهرستان دیلم تشییع و تدفین خواهند شد.

احمد موحد افزود: دو شهید گمنامی که قرار است در بندر امام حسن(ع) تشییع شوند یکی 19 ساله که در تاریخ سوم اسفندماه سال 62 در عملیات خیبر و دیگر 22 ساله و در تاریخ بیستم بهمن‌ماه سال 61 در والفجر مقدماتی فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی تصریح کرد: دو شهید دیگر یکی 19 ساله در عملیات خیبر و در سال 62 و دیگری نیز 20 ساله که در دوم تیرماه سال 67 در عراق به شهادت رسیده است.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در استان بوشهر در مورد برنامه‌هایی که برای این شهدا در شهرهای مختلف تدارک دیده شده است، بیان کرد: امروز دانشگاه پیام نور و مرکز تربیت معلم بنت‌الهدی بوشهر میزبان دو شهید گمنام هستند که مراسم خاصی برای ایشان برگزار خواهد شد و دو شهید دیگر نیز به شهر دلوار انتقال یافتند که بعد از روستاهای پهلوان‌کشی، لیلک، خورشهاب، نهایتا به دلوار منتقل می‌شوند و مراسم شب وداع نیز امشب در مسجد ولیعصر دلوار برگزار خواهد شد.

موحد ادامه داد: همچنین عصر امروز مراسم استقبال از دو شهید گمنام در شهر دیلم انجام خواهد شد و مراسم شب وداع این دو شهید نیز امشب در بندر امام حسن(ع) برگزار می‌شود، ضمن اینکه مراسم تشییع و تدفین این 4 شهید گمنام فردا هشت صبح در دلوار و بندر امام حسن(ع) برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: با ورود این 4 شهید گمنام به استان بوشهر، تعداد شهدای گمنامی که در نقاط مختلف استان بوشهر تدفین شدند به 99 شهید رسید.

ارسال نظرات