خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت خادم‌پر همدان:

فرمانده پایگاه‌ها برای تحقق اهداف انقلاب و ارتش ده‌ها میلیون بسیج تلاش کنند

فرمانده حوزه مقاومت خادم‌پر گفت: فرمانده پایگاه‌ها با صمیمیت قلب در پی تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی و ارتش ده‌ها میلیون بسیج تلاش کنند.
کد خبر: ۸۵۱۸۸۱۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان صمدی در جلسه با فرماندهان پایگاه‌های تابعه حوزه اظهار داشت: امسال با توجه به برنامه‌های ابلاغی با تلاشی مضاعف سعی در تحق هر چه بهتر اهداف مقدس انقلاب اسلامی داریم.

وی با اشاره به برنامه ابلاغی که برای هر پایگاه تنظیم شده است، گفت: از فرمانده پایگاه‌های تابعه تقاضا داریم تا با همکاری و همفکری تمام برنامه های ابلاغی را به خوبی و به بهترین نحو انجام دهند.

فرمانده حوزه مقاومت خادم پر با اشاره به تغییر ساعت کاری حوزه افزود: این امر، این امکان را می دهد تا حوزه و پایگاه‌ها تعامل بهتری با یکدیگر داشته باشند و باعث می‌شود تا کادر حوزه مقاومت بتواند بهتر در پایگاه‌ها حضور داشته باشند تا بتواند مسئولین هر بخش زیر رده‌های خود را در پایگاه‌ها به خوبی توجیه کنند و این موضوع باعث شکوفایی هرچه بهتر برنامه های پایگاه های تابعه بشود.

وی در پایان از فرمانده پایگاه‌ها خواست تا با صمیمیت قلب در پی تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی و ارتش ده‌ها میلیون بسیج تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات