آیت الله دری نجف‌آبادی:

حمله به یمن روحیه جنایتکارانه آل سعود را به جهان نشان داد

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بابیان اینکه قرآن‌های چاپ آل سعود و داعش قرآن‌های سرنیزه در صفین هستند گفت: حمله به یمن روحیه جنایتکارانه آل سعود را به جهان نشان داد بنابراین امت اسلام باید در برابر گرگ‌های مسلح منطقه ایستادگی کنند.
کد خبر: ۸۵۱۸۸۱۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵
آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به 2شاخصه ممتاز کشور اسلامی ایران اظهار داشت: آنچه که کشور را در میان سایر کشورها مجزا ساخته شاخصه امامت و عدالت است.

وی افزود: برای لبیک گفتن و عمل کردن به این شاخصه‌ها ملت ایران آماده هرگونه فداکاری، ایثار و جهاد هستند و در حقیقت به سبب برخورداری از این 2 اصل ما به خود می‌بالیم که همواره از صدر اسلام تاکنون سبب وحدت، عزت، پیشرفت و یکپارچگی ملت‌های اسلامی شده ‌است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: تبلور و تجسم عملی این شاخصه‌ها در سیره اهل بیت(ع) مشهود بوده و با وجود مشکلاتی که در طول تاریخ ملت ایران با آن مواجه بوده با توکل به خدا و بهره‌گیری از این دو عامل توانسته بر همه فتنه‌ها فائق شویم.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به سخنان شهید مطهری درباره عدالت گفت: شهید مطهری عدالت را جزو جوهره اسلام برشمرده و اسلام را آمیخته با عدالت می‌دانست، نظام آفرینش بر اساس عدالت استوار است.

وی افزود: در تمامی مراحل تاریخ شاهد عدالت‌خواهی اسلام بودیم و بایستی تاریخ کشور تشیع را از این زاویه نگریست، قرآن کتابی با عظمت و به مانند قانون اساسی است که صدها لایه و نکته در آن نهفته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: آل‌سعود و گروهک تروریستی داعش ضد قرآن عمل می‌کنند و در این راه هزاران جلد قرآن چاپ و توزیع می‌کنند که به مانند قرآن سرنیزه است که در مقابل قرآن ناطق قرار گرفته است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به حقیقت قرآن ناطق گفت: حقیقت قرآن ناطق را در برابر این مستکبران بیان می‌کنیم و معتقدیم که تبلور آن در سیره اهل بیت(ع) است که با پیروی از آن می‌توانیم زمین را از آل‌سعود، داعش و رژیم صهیونیستی اسرائیل پاک کنیم.

وی افزود: مردم ایران در همه عرصه‌ها با پیروی از این 2 شاخصه مهم دعوت مقام‌معظم رهبری را لبیک گفته و برای دفاع از کیان انقلاب‌اسلامی آماده فداکاری هستند و در راه دفاع از کشور با سربازان و مرزدارانی که در حال دفاع از مرزهای دریایی، زمینی و هوایی کشور، کیان امت اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی همراهی و همدلی می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: غفلت بزرگ‌ترین خسارت‌ها را برای مردم به دنبال داشته و بر همین اساس مسلمانان باید در برابر گرگ‌های منطقه که خود را به سلاح‌های غربی و آمریکایی تجهیز کرده‌اند، ایستادگی کنند و در این راه باید جوانان اسلامی برای حفظ ارزش‌های انقلاب و کیان میهن با سپاه پاسداران همکاری کنند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به بومی شدن انرژی هسته‌ای در کشور گفت: جوانان و دانشمندان غیور کشور زمانی که هیچ کشوری حاضر نبود سانتریفیوژ به ایران بدهد با همتی متعالی و اتکاء به دانش داخلی سانتریفیوژ ساختند و دشمنان باید بدانند که ملت ایران هرگز در برابر زیاده‌خواهی ارباب تفنگ و زور تسلیم نمی‌شود.

وی افزود: حضرت امام‌خمینی(ره) در برابر دشمنان و زورگویان هرگز ترسی نداشت و فرمودند" سینه‌ام را برای سر نیزه‌های شما آماده کرده‌ام اما برای زورگویی‌هایتان هرگز" با پیروی از خط ولایت فقیه ما نیز نباید تسلیم شده و تن به ذلت دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: با پیروی از منویات مقام معظم رهبری باید با اخلاص و معنویت بر کمبودها پیروز شویم و اگر ملت و دولت ایران بر اساس اصل عدالت و امامت حرکت کنند به طور قطع همچون گذشته در مقابل مشکلات و تهدیدها موفق هستند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به جنایات آل‌سعود در یمن گفت: امروزه فرق ضاله وهابی ضد قرآن و اسلام عمل کرده و آل‌سعود به جنایات خود در کشور یمن ادامه می‌دهد و باید با عشق به ولایت و امامت در برابر آنان بایستیم و با اتحاد و یکپارچگی زمین را از وجود جنایتکاران پاک کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار