نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار گفت: تبلیغات رسانه ای امریکا پس از بیانیه لوزان، در لغو تحریم ها نمونه ای از کارشکنی و دشمنی آشکار آمریکا با ایران است.
کد خبر: ۸۵۱۸۸۰۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹


هیئت مذاکره کننده می بایست حافظ کلیه حقوق ملت ایران در مذاکرات باشند

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار گفت: هیئت مذاکره کننده می بابست حافظ کلیه حقوق ملت ایران در مذاکرات ود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین حسین زحمتکش در جمع کارکنان سپاه  ناحیه سبزوار گفت: اگر امروز دشمنان قسم خورده ما جهت حل و فصل شدن موضوع هسته ای مجبور به مذاکره با ما شدند به برکت خون شهداء بخصوص شهدای هسته ای این ملت می باشد، و تیم مذاکره کننده باید حافظ خون شهداء و ملت ایران باشد.

زحمتکش با بیان اینکه آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است بیان داشت: به آمریکا هیچ اعتمادی نیست همانطور که در تاریخ کشورهای دیگر این موضوع به اثبات رسیده است و کشورهای غربی و هم پیمانانش نیز با آمریکا هماهنگ هستند.

وی در ادامه افزود: بلافاصله بعد از توافق لوزان تبلیغات رسانه ای آمریکا علیه ایران شروع شد و حرف از لغو تحریم ها به صورت گام به گام و دراز مدت شد، در صورتی که تیم مذاکره کننده ما اعلام کردند که بعد از توافق هسته ای بلافاصله تمامی تحریم های اقتصادی و مرتبط با برنامه هسته ای ایران لغو می شود که این خود نمونه ای از کارشکنی و دشمنی آشکار آمریکا با ایران است و تیم مذاکره کننده باید با هوشیاری کامل و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری گام بردارد و فراتر از آن حرکت نکند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار اشاره ای به تحولات یمن کرد و گفت: آل سعود و حکومت آنان از منفورترین حکومت ها در کشور های اسلامی و جهان است زیرا آنان خود را مسلمان می دانند ولی علنا کودکان و زنان بی دفاع مسلمان را در یمن به خاک و خون می کشند و با دشمنان اصلی اسلام هم پیمان شده اند.

زحمتکش خاطر نشان کرد : انقلاب یمن برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است که مردم علیه ظلم قیام کردند و امروز عزت و اقتدار و قدرت فرا منطقه ای پیدا کرده و حامی کشورهای مظلوم جهان است و امید است آل سعود و هم دستانشان در یمن نیز شکست سختی بخورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها