خبرهای داغ:
رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان با بیان اینکه جامعه ای سالم در گرو توجه به مقوله امر نماز است، اظهار داشت: در جامعه ای دینی که زندگی می کنیم با وجود اقامه نماز ناهنجاری ها از جامعه رخت بر می بندد.
کد خبر: ۸۵۱۸۷۹۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدمرتضی حسنی حلم، امروز در مراسم تقدیر از فعالان اقامه نماز اظهار داشت: حرکت در این زمینه امری بسیار زیباست زیرا بر مبنای فطرت، عقلانیت، خرد و عرف جامعه است.

وی افزود: اگر کسی از دورن خود راضی باشد و براساس عقل و فطرت کار کند بسیار ازرشمند است و موجب رضایت خداوند و بشریت می شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان تصریح کرد: امروز جامعه ما نیازمند حضور فعالان فرهنگی است چراکه جوانان و کودکان ما بیش از هر لحظه نیازمند این افراد هستند.

وی با اشاره به اینکه جامعه ای سالم در گرو توجه به مقوله امر نماز است، اظهار داشت: در جامعه ای دینی که زندگی می کنیم با وجود اقامه نماز ناهنجاری ها از جامعه رخت بر می بندد.

حسنی حلم ابراز کرد: اقامه نماز در راستای اعتلای رشد و بالندگی جامعه بسیار موثر است که حضور و حرکت آن نیازمند توجه افراد است.

وی گفت: نماز یک وسیله و تکیه‌گاه مطمئنی برای رسیدن به سرمنزل مقصود است و هدف اصلی کارکرد و خروجی نماز نیز همین است، نباید تنها به نماز خواندن یک فرد توجه کنیم بلکه باید بدانیم اخلاق و کردار وی چگونه است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان اظهار کرد: یک فرد نمازخوان باید کارکرد نماز را در خود زنده کند و اگر این اتفاق بیافتد که ما آثار نماز و کارکرد نماز را دقیقا در خودمان مطالعه کنیم جامعه ما یک جامعه بااخلاق و سالم خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات