خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان مطرح کرد

ضرورت حفظ حماسه ملی دفاع مقدس به عنوان هویت ملی

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان حماسه ملی دفاع مقدس را جزء هویت های ملی عنوان کرد و گفت: این هویت باید به درستی حفظ شود تا ما باید آن را به نسل های بعد برسانیم و به این وسیله روحیه و سعادت را در کشور جاری کنیم.
کد خبر: ۸۵۱۸۷۸۸
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدابراهیم الهی تبار امروز در ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی اظهار کرد: سوم خرداد یادآور فتح خرمشهر بوده فتحی که سرنوشت کشور را تغییر داده است و امسال یاد شهیدمحمود شهبازی را گرامی می داریم.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) شخصیت بی بدیلی است که وقتی حرکت خود را آغاز کردند در دل همه مردم نشستند و بر قلب ها ماندگار شدند بنابراین همه وظیفه داریم به عنوان حرکتی ملی و دینی به بزرگداشت این شخصیت بی نظیر تاریخ بپردازیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه امسال بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) است، گفت: اندیشه و محبوبیت امام(ره) در قلب همه ما جاری است و در حفظ ارزش ها و باورهای انقلاب باید به آن اهمیت ویژه ای داد.

وی با اشاره به اینکه باید اعزام کاروان زائران به حرم مطهر متناسب و با توجه به نیاز صورت گیرد، اظهار کرد: در اعزام به مرقد مطهر امام(ره) هیچ کمکی از دستگاه های استانی نخواهیم داشت و شهرستان ها این اختیارات را در دست بگیرند.

الهی تبار به مسائل فرهنگی اشاره کرد و گفت: همه اقدامات برای ایمنی سفر از مبدا و مقصد انجام می شود و شاهد یک همایش بزرگ ملی در سالگرد ارتحال امام(ره) که مقارن با نیمه شعبان بوده، خواهیم بود.

وی در بخش دیگری به اعزام کاروان راهیان نور اشاره و تصریح کرد: حرکت راهیان نور بسیار ارزشمند بوده که در این خصوص از وظایف اصلی ما حفظ هویت ملی و انقلابی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان حماسه ملی دفاع مقدس را جزء هویت های ملی عنوان کرد و افزود: این هویت باید به درستی حفظ شود تا ما باید آن را به نسل های بعد برسانیم و به این وسیله روحیه و سعادت را در کشور جاری کنیم.

وی از جمله مصداق های مهمی که جوانان می توانند در آن حضور داشته و دفاع مقدس را درک کنند راهیان نور خواند و گفتت: اعزام جوانان به راهیان نور هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری محسوب می شود.

الهی‌تبار با اشاره به شعار امسال با عنوان "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" اظهار کرد: یکی از مهمترین رسالت های ما ایجاد اعتماد بیشتر بین مردم و حاکمیت بوده تا در سایه انقلاب آرامش بهتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید به بحث راهیان نور به شکل اعتقادی نگاه شود چرا که این حوزه پتانسیل خوبی برای سرمایه گذاری دارد، یادآور شد: اردوگاه شهید باکری برای جذب جوانان از اولویت های ما است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار