خبرهای داغ:
در راستای حمایت از عالم مجاهد شیعیان عربستان تجمع اعتراض‌آمیز طلاب حوزه علمیه قم در محکومیت صدور حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر عالم برجسته شیعه عربستان در قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۸۷۷۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حوزویان قمی ظهر امروز طی تجمعی اعتراض خود را نسبت به صدور حکم اعدام شیخ محمدباقر النمر از علمای برجسته جهان تشیع اعلام کرده و خواستار تجدید نظر رژیم آل سعود در این ارتباط شدند.

«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر آل سعود» و «ریاض جنایت می‌کند، آمریکا حمایت می‌کند» بخشی از شعارهایی بود که تجمع‌کنندگان در حمایت از شیخ محمدباقر النمر سردادند.

همچنین در این تجمع آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ‌فال مدیر حوزه علمیه استان قم و جمعی از علمای برجسته حوزه به همراه طلاب ایرانی و خارجی حضور داشتند.

آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم در ابتدای این مراسم خداباوری را جرم اصلی شیخ نمر خواند و ابراز کرد: شیخ نمر به عنوان یکی از علمای برجسته جهان تشیع بنیاد فرعونی آل سعود را نابود می‌کند و شیعیان آن رژیم را به آتش خواهند کشید.

وی آل‌سعود را دست‌پرورده روباه پیر انگلیس دانست و مطرح کرد: اگر به این رژیم کودک‌کش مهلت داده شود در آینده نزدیک حرم پیامبر اسلام(ص) و حرمت کعبه را هم خواهند شکست همانطور که حرمت بقیع و سایر مقابر را شکستند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه اکنون جهان اسلام نسبت به ماهیت آل‌سعود آگاهی پیدا کرده است، عنوان کرد: آمریکا تخم تفرقه‌ای را بذرپاشی کرده که از این بذر در راستای اهدافش استفاده می‌کند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها