خبرهای داغ:
شاه امیریان
سرهنگ حسینی گفت: شمالغرب شیراز محل سکونت تعداد زیادی از پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه می باشد، این نشست نیز برای استفاده از نظرات و تجربیات ایشان تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۵۱۸۶۸۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نشست صمیمانه پاسداران پیشکسوت با مسئولان سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز برگزار شد. در این نشست سرهنگ حسینی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز ضمن تشکر از حضور پیشکسوتان سپاه در سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: شمالغرب شیراز محل سکونت تعداد زیادی از پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه می باشد، این جلسه نیز برای استفاده از نظرات و تجربیات شما تشکیل شده است، همچنین تجربیات شما برای مدیران و همچنین پاسداران و بسیجیان جوان این ناحیه بسیار مفید و راهگشا خواهد بود.

در پایان این نشست سرهنگ حسینی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز ضمن تشکر از حضور پیشکسوتان سپاه به پاسخ برخی از سوالات مطرح شده در صحبت های ایشان پرداخت و افزود در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی شهرک های شمالغرب شیراز جلسات منظمی با بسیجیان و فعالان فرهنگی این مناطق برگزار می شوند که حتما نقطه نظرات شما را در این گونه جلسات مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد.

وی در ادامه اظهار داشت: تجربه عظیم پیشکسوتان سپاه که در طی دوران و سال های طولانی خدمت ایشان بدست آمده است راهنمای مدیران و پاسداران جوان است که امیدواریم با برگزاری این گونه جلسات و همچنین ارائه نظرات و پیشنهادات شما در سایر جلسات، از تجربیات عظیم شما پیشکسوتان بهره مند شویم.

در ادامه این جلسه سیدی نژاد مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز ضمن تشریح اهمیت استفاده از تجربیات پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه افزود در سال جاری جلسات بسیج پیشکسوتان بصورت منظم برنامه ریزی شده و در فواصل زمانی معین برگزار خواهند شد.

در بخش دیگری از این نشست پیشکسوتان و بازنشستگان حاضر به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پیرامون موضوعات مختلف بخصوص مسائل و موضوعات فرهنگی و اجتماعی شمالغرب شیراز پرداختند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها