خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: کسانی که ابزار رفاقت، ارادت و دوستی می کنند با کسانی که در فتنه نقش داشته اند و سابقه ی آن ها سابقه ی فتنه گری است و هنوز هم توبه نکرده اند، بدانند که ابراز این کلمات با این افراد از موضع منکر برای جامعه انقلابی ما غیرقابل قبول است.
کد خبر: ۸۵۱۸۵۴۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سردار یعقوب علی نظری فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان ظهر امروز در نشست خبری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، در خصوص مسائل سیاسی استان اظهار کرد: فتنه همچنان از موضوعات اساسی انقلاب اسلامی است و بنا بر تاکید امام خامنه ای فتنه گران آسیب زیادی به انقلاب اسلامی وارد کرده اند و اگر آن فتنه صورت نمی گرفت اکنون شرایط جمهوری اسلامی به گونه ای دیگر بود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان ابراز داشت: اخیرا شاهد هستیم برخلاف منویات امام خامنه ای (حفظه الله) به ویژه موضوع فتنه که صریحا به عنوان خط قرمز نظام در جلسه با دولت تعین شد، شاهد هستیم در تجمعات مختلف و در حضور شخصیت ها مسئولان رسمی استان فتنه و فتنه گران تطهیر می شوند و یا بنا بر تطهیر آنان می شود.

وی افزود: فتنه یک منکر سیاسی است وکسی که در مقابل فتنه گر ساکت باشد منکر انجام داده است و ساکت شدگان نسبت به فتنه و فتنه گران خود به خود در ارتباط با فتنه گران قرار می گیرند. 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در ادامه گفت: کسی که در مقابل فتنه و فتنه گران ساکت بنشیند در هرموقعیتی که باشد منکر را تأیید می کند و حمایت کنندگان از فتنه و فتنه گران حامیان منکر هستند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان خاطر نشان کرد: کسانی که ابزار رفاقت، ارادت و دوستی می کنند با کسانی که در فتنه نقش داشته اند و سابقه ی آن ها سابقه ی فتنه گری است و هنوز هم توبه نکرده اند، بدانند که ابراز این کلمات با این افراد از موضع منکر برای جامعه انقلابی ما غیر قابل قبول است و طبیعی است که باید از کسانی که دوست فتنه گران هستند برائت بجوییم زیرا تا زمانی که توبه نکرده اند، محکوم هستند.

وی یادآورشد: از مسئولین مربوطه می خواهیم مراقب و مواظب حرکات فتنه گران و اهداف شومی که در سر دارند باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها