خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خبرداد:

هدف اصلی کار گروه طلاق بررسی معضلات و مشکلات آسیب های آن در استان است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: از بین رفتن قبح طلاق، بی صبری همسران، بی غیرتی مردان و ازدواج آسان و آگاهانه، مهمترین محور و هدف کار گروه طلاق در بسیج زنان استان است.
کد خبر: ۸۵۱۸۵۳۹
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
معصومه نادرپور در گفتگو با خبرنگار خبر گزاری بسیج خراسان جنوبی، گفت: کارگروه طلاق در بسیج جامعه زنان تشکیل شده است و هر هفته معضلات و آسیب های آن همچنین مهمترین آسیبی که در خصوص طلاق در جامعه ما رایج است با حضور اعضای این کار گروه مورد برسی قرار می گیرد.

وی خطاب به زنان و مردان جامعه اسلامی متذکرشد: در جامعه ما قبح طلاق برداشته شده است وبه صورت یک امر عادی درآمده تا جایی که برای طلاق گرفتن جشن طلاق گرفته می شود. بی صبری و بی حوصلگی همسران در خانه و وقت نگذاشتن برای یکدیگر باعث شده است که زن و شوهر با کوچکترین مشکل در صدد طلاق و جدا شدن از یکدیگر باشند.

نادرپور  تاکید کرد: متاسفانه غیرت مردان ما هم تا حدودی از بین رفته است و این موضوع در خانواده سبب مشکلات زیادی از جمله ناسازگاری و جاری شدن طلاق در بین همسران می شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالرضا(علیه السلام) ازدواج های آسان، ساده، آگاهانه و با شناخت را از محوری ترین مباحث مطرح شده در کار گروه طلاق دانست و عنوان کرد: ما در این کارگروه ها در تلاش هستیم تا با مباحثی که مطرح می شود بتوانیم راه کار درست، منطقی و بر اساس آیات و روایات اسلامی را اتخاذ نموده و از مباحث آموزشی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه نباید کاری کنیم که طلاق در جامعه افزایش یابد متذکرشد: طلاق عاطفی و تفاهمی از دیگر راههای جدایی زن و شوهر در جامعه اسلامی ما است که این موضوع در دین اسلام جایی ندارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها