خبرهای داغ:
رئیس پخش فراورده‌های نفتی ملایر خبر داد

توزیع 80 درصدی سوخت در بخش حمل و نقل در ملایر

رئیس شرکت پخش فراورده‌های نفتی ملایر با اشاره به افتتاح انبار جدید این شرکت گفت: سال گذشته در ملایر حدود ۸۰ درصد سوخت در بخش حمل و نقل توزیع شد که 1.8 نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
کد خبر: ۸۵۱۸۵۳۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سعید طلایی در کمیته حمل و نقل و سوخت این شهرستان با بیان اینکه انبار جدید این شرکت از اول اردیبهشت ماه با رسیدن فراورده‌های نفت و گاز با 40 میلیون رسید فعال شده است، بیان داشت: انبار مراحل آزمایشی را طی کرده و نیروها از شهرهای ملایر، تویسرکان و نهاوند جذب شده‌اند و تا پایان این ماه رسید فراورده‌های نفت سفید و بنزین نیز انجام شده و افتتاح رسمی آغاز می‌شود.

وی افزود: سال گذشته در ملایر 74 میلیون و 302 هزار لیتر در انواع بنزین موتور مصرف داشته‌ایم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش داشته است، همچنین در نفت سفید 29 درصد کاهش، نفت و گاز نه دهم درصد افزایش، نفت کوره 22 درصد افزایش، سی‌ان‌جی 2.2 درصد افزایش بوده است که به دلیل سرویس‌دهی تمام مدت جایگاه‌های کوثر و استقلال در سال 93 بوده است.

طلایی با بیان اینکه مصرف LPG و گاز مایع 5.2 درصد کاهش داشته که به دلیل گازرسانی به روستاها و از رده خارج شدن ماشین های مدل پایین بوده است، تصریح کرد: در سال 93 در بخش حمل و نقل تقریبا 80 درصد سوخت توزیع شد که 1.8 نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در بخش کشاورزی 12 میلیون و 395 لیتر مصرف سوخت با 6.2 درصد کاهش نسبت به قبل و در بخش صنایع 12.3 درصد افزایش وجود داشته است، گفت: در سال 93 جایگاه سوخت پارس در بلوار شهید تاجوک ملایر افتتاح شد، همچنین یک باب جایگاه عرضه سوخت در محور خروجی ملایر اراک هم در حال احداث است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار