مسئول هسته توانمندسازی حرکت‌های جهادی، کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نخستین شب خاطره جهادگران با حضور مسئولان، قلمرانان و سخنوران گروه‌های جهادی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۸۴۹۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷
گردهمایی اولین شب خاطره گویی فعالان جهادی و بسیجیان سازندگی استان کهگیلویه و بویر احمد با هدف تجدید خاطره  و آغاز فعالیت جهادگران انقلاب اسلامی و بسیجیان سازندگی برگزار شد.

مهدی مثنوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به طرح جمع آوري خاطرات جهادي دانشجويان و دست اندر كاران اردوهاي جهادي ابراز داشت: از اواخر سال 1393 فراخوان جمع آوري خاطرات اردوهاي جهادي دانشجويي انجام شد و اولين شب خاطره جهادی دانشجويي نقطه آغازی براي جمع آوري و چاپ کتاب این خاطرات بود.

وی ابراز داشت : هسته توانمند سازي براي اولين بار در استان راه اندازي شده است و رسالت دارد از گروه هاي جهادي دانشجوي  در زمينه سازماندهي و پشتياني فكري و محتوايي حمايت كند. 

مسئول هسته توانمندسازی حرکت‌های جهادی گفت: در حال حاضر 18 گروه دانشجويي فعال در زمينه اردوهاي جهادي دانشجويي در استان وجود دارد.

وی با اشاره به فواید اردوهای جهادی اظهار داشت: یکی از فلسفه‌های حرکت جهادی خودسازی جوانان است و نقش‌آفرینی در مناطق محروم و محرومیت زدایی از این مناطق است که حل علمی مشکلات این مناطق در طول سال می‌تواند راهگشا باشد.

مثنوی خاطرنشان كرد: هر يك از گروه هاي جهادي در نقاط مختلف استان، بوي‍ژه روستاهاي دور افتاده و محروم را  شناسايي و تابستان هرسال به آنجا به مدت دو يا سه هفته سفر كرده و به انجام امور زيرساختي و زير بنايي همچون ساخت و ساز مدارس و مساجد و انجام كارهاي فرهنگي ، مذهبي، تبليغي و قرآني مي پردازند.

گفتنی است گردهمایی خاطره جهادي استان به همت بسيج دانشجويي دانشگاه ياسوج در سالن شهيد چمران  برگزار شد.

ارسال نظرات