خبرهای داغ:
رئیس بسیج ادارات استان همدان:

بسیج کارمندی بازوی عملیاتی کردن مطالبات بحق رهبری در جامعه است

رئیس بسیج ادارات استان همدان گفت: بسیج کارمندی باشناخت و بصیرت افزایی در کارکنان از ارکان نظام و ولایت فقیه به خوبی پشتیبانی کرده و بازوی عملیاتی کردن مطالبات بحق مقام معظم رهبری در جامعه است.
کد خبر: ۸۵۱۸۴۸۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سیدرضا موسوی در جلسه شورای بسیج کارمندی شهرستان نهاوند اظهار داشت: کارمندان از اقشار زحمتکش و تلاشگر در جامعه اسلامی هستند که در ادارات و سازمان‌ها رسالت بزرگی عهده‌دار بوده‌اند و این تلاش‌ها و فداکاری‌ها در کمال گمنامی انجام می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه بسیجیان در سازمان‌ها و ادارات وظایف تعریف شده اداری خود را انجام می‌دهند، گفت: این افراد به دلیل بسیجی بودن رسالتی والاتر و بزرگ‌تر را در سازمان خود بر عهده دارند.

رئیس بسیج ادارات استان همدان افزود: توسعه، تقویت و تثبیت فضای ارزشی در دستگاه‌ها و نهادهای اداری هدف و محوریت اصلی بسیج کارمندان در سطح ادارات و سازمانهای استان همدان است.

وی عنوان کرد: معرفی ماموریت‌ها، رسالت و نقش بسیج کارمندان، ترویج فرهنگ ایثارگری و تفکر بسیجی همچنین تبیین شعار سال در دستگاه‌ها، نهادها و ادارات متناسب با ماموریت آنها از وظایف اصلی اعضا بسیج کارمندی ادارات سطح استان همدان است.

موسوی بیان داشت: بسیج کارمندی باشناخت و بصیرت افزایی در کارکنان از ارکان نظام و ولایت فقیه به خوبی پشتیبانی کرده و بازوی عملیاتی کردن مطالبات بحق مقام معظم رهبری در جامعه است.

وی از اعضای بسیج کارمندی خواست به عنوان متولی در امور برگزاری کلاسهای اخلاق کارمندی و همچنین برگزاری مراسم مربوط به مناسبت ماهها تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار