مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز

تمامی فعالیت‌های سازمان هلال احمر هماهنگ با فعالیت‌های بسیج و سپاه است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: دو نهاد هلال احمر و سپاه به خاطر مردمی بودن و اهداف مشترک با هم همدلی دارند و تمامی فعالیت‌های سازمان هلال احمر هماهنگ با فعالیت‌های بسیج و سپاه است.
کد خبر: ۸۵۱۸۴۸۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دکتر احسان نصیری در نشست با فرمانده سپاه استان البرز که ظهر امروز در محل سازمان هلال احمر البرز برگزار شد، اظهار داشت: جعیت هلال احمر بعد از بسیج برای تحقق اهداف انسانی، بیشترین اعضا را برای خدمت به مردم دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز افزود: دو نهاد هلال احمر و سپاه به خاطر مردمی بودن و اهداف مشترک با هم همدلی دارند و تمامی فعالیت‌های سازمان هلال احمر هماهنگ با فعالیت‌های بسیج و سپاه است.

نصیری بعد از پر کردن فرم اعضای داوطلبان هلال احمر توسط فرمانده سپاه استان البرز گفت: عضویت داوطلبانه شما در هلال احمر مهر تایید سپاه بر فعالیت هلال احمر است.

مدیرعامل هلال احمر البرز با بیان اینکه هلال احمر همواره به دنبال احقاق حقوق مردم است، خاطرنشان کرد: توجه به اقشار مستضعف جامعه از جمله مواردی است که همواره در دستور کار این نهاد قرار دارد.

نصیری ضمن اعلام آمادگی هلال‌احمر برای برگزاری مانور مشترک با سپاه گفت خاطرنشان کرد: برپایی بیمارستان صحرایی و اعزام داوطلبان به اردوهای راهیان نور از جمله مواردی است که می‌توان به طور مشترک با سپاه در این زمینه فعالیت داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها