مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان خبر داد

برگزاری کارگاه یک روزه توانمندسازی مسئولان جهادی دانشگاه‌های زنجان

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان از برگزاری کارگاه یک روزه توانمندسازی مسئولان جهادی دانشگاه‌های استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۸۴۰۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

امین کاظمی اظهار داشت: بسیج دانشجویی در طول سال برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف در سطح دانشگاه‌های استان زنجان برگزار می‌کند.

وی از برگزاری کارگاه یک روزه توانمندسازی مسئولان جهادی دانشگاه‌های استان زنجان خبر داد و بیان داشت: این کارگاه از ساعت 8 تا 19 عصر روز 31 اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان محل برگزاری این کارگاه را اردوگاه شهید باکری زنجان اعلام کرد و افزود: این کارگاه با موضوع مدیریت جهادی، شناسایی مناطق محروم، مدیریت فرهنگی، مدیریت عمرانی، اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی و اخلاق جهادی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه ویژه مسئولان جهادی خواهر و برادر اردوهای جهادی برگزار می‌شود، گفت: 60 نفر از مسئولان جهادی دانشگاه‌های استان زنجان در این کارگاه حضور دارند.

کاظمی با بیان اینکه اساتید کارگاه یک روزه توانمندسازی مسئولان جهادی از تهران برای شرکت در این کارگاه حضور می‌یابند، افزود: این کارگاه با هدف توانمندسازی و توجیه مسئولان جهادی به منظور حضور دانشجویان در اردوهای جهادی برگزار می‌شود.

* برگزاری جشنواره اردوهای جهادی در زنجان

وی در ادامه به برگزاری جشنواره اردوهای جهادی در دانشگاه پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان اشاره کرد و گفت: این جشنواره توسط مدیریت سازندگی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار شده است.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان هدف از برگزاری این جشنواره را تبلیغ عرصه‌های اردوهای جهادی سال 94 اعلام کرد و متذکر شد: این برنامه با محوریت جهاد سازندگی برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اردوهای جهادی دانشگاه‌های استان زنجان از تابستان سال جاری آغاز می‌شود، اظهار داشت: این اردوها تا پایان شهریور ماه جاری ادامه خواهد داشت.

کاظمی با اشاره به اینکه این اردوها در عرصه‌های سازندگی، فرهنگی، آموزشی، عمرانی، بهداشت و سلامت و سبک زندگی برگزار می‌شود، متذکر شد: این اردوها در سطح روستاهای محروم و فاقد امکانات استان زنجان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات