خبرهای داغ:
رئیس بسیج جامعه زنان از حضور سازمان بسیج جامعه زنان در نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: امروز اولین کتاب دیجیتال کشور که مجموعه‌ای از زندگینامه شهیده فوزیه شیردل است، در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۸۳۴۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

مینو اصلانی با اشاره به حضور بسیج جامعه زنان در نمایشگاه کتاب گفت: امسال با 300 عنوان کتاب و 12 عنوان کتاب جدید در حوزه کودکان در نمایشگاه کتاب حاضر شدیم.

وی ادامه داد: این کتاب‌ها با تأکید بر سبک زندگی ایرانی اسلامی و ترویج زندگی جهادی و انقلابی برای کودکان تألیف شده است.

رئیس بسیج جامعه زنان با اشاره به اقدامات بسیج جامعه زنان در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای زن گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از جهاد نیست و در همین راستا بسیج جامعه زنان نیز برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای زن اقداماتی را انجام داده است.

وی افزود: همچنین 250 عنوان کتاب در این زمینه توسط بنیاد شهید و هلال احمر منتشر شده است و اثراتی نیز برای آشنایی کودکان منتشر شده است که از جمله آنها خاطرات، رمان، کتاب و فیلم‌های داستانی است.

اصلانی افزود: همچنین امروز از کتاب زندگینامه یکی از شهدای زن رونمایی می‌شود.کتاب «فرشته نجات» اولین کتاب دیجیتالی کشور است که روایتی داستانی از زندگینامه شهیده فوزیه شیردل است که از دختران شجاع کرمانشاهی بوده است که در پاوه به دست ضد انقلاب به شهادت می‌رسد.

رئیس بسیج جامعه زنان افزود: همچنین یادواره زنان شهید پیشمرگ کرد مسلمان در منطقه سنندج در حال برگزاری است، ما 13 زن شهید پیشمرگ کرد داریم که در دوران سال‌های 60 و 61 که این منطقه به دست ضد انقلاب بوده است شجاعانه در مقابل ضد انقلاب می‌ایستند و به رزمنده‌ها پناه می‌دهند.

اصلانی اظهار داشت: این یادواره روز گذشته در سالگرد حضور مقام معظم رهبری در کردستان در سال 88، برگزار شد.

ارسال نظرات