سازمان ورزش بسیج در بخش توسعه زیر ساخت ها و استعدادیابی با فدراسیون تیراندازی همکاری می کند.
کد خبر: ۸۵۱۸۳۴۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئولان سازمان ورزش بسیج و بسیج ورزشکاران دیروز در جلسه ای با سید مهدی هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی راه های همکاری مشترک را بررسی کردند.

در این جلسه که در محل فدراسیون تیراندازی برگزار شد، سردار کاظم یزدانی رئیس سازمان ورزش بسیج، داود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، مهدی میر جلیلی جانشین سازمان ورزش بسیج و محمد حسین فئوادیان مدیر روابط عمومی سازمان ورزش بسیج حضور داشتند و بر تعامل بسیج و فدراسیون برای گسترش ورزش تیراندازی تاکید شد.

میر جلیلی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج درباره این جلسه گفت: ورزش تیراندازی یکی از ورزش هایی است که مورد تاکید ویژه اسلام قرار دارد و ما در این جلسه که با مسئولان فدارسیون داشتیم اعلام کردیم که این آمادگی را داریم تا برای جذب مردم به این رشته کارهای لازم را انجام دهیم.از طرفی این رشته برای بسیجیان نیز یک ورزش کاربردی و عملیاتی است و در این رابطه و همکاری دو جانبه با فدراسیون برای آموزش نیز بحث و تبادلا نظر صورت گرفت.

جانشین سازمان ورزش بسیج اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد تا تفاهمنامه ای برای افزایش همکاری ها بین سازمان ورزش بسیج و فدراسیون منعقد شود، تا بدین وسیله از ظرفیت های هر دو بخش هم برای همگانی کردن ورزش تیراندازی به عنوان یک ورزش دینی و اسلامی و همچنین قهرمان پروری و کشف استعدادها استفاده شود.

وی توسعه و تکمیل زیر ساخت ها مانند سالن های تیراندازی را یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این جلسه بر شمرد و خاطر نشان کرد: ساخت، تکمیل و تجهیز سالن های تیراندازی و توسعه اماکنی که مردم بتوانند از این ورزش استفاده کنند از دیگر مواردی بود که درباره آن بحث شد و بسیج اعلام کرد که آماده است در این بخش نیز کمک های لازم را به فدراسیون تیراندازی انجام دهد.

میر جلیلی در ادامه با اشاره به اهمیت استعدادیابی در رشته تیراندازی با توجه به اینکه این رشته از رشته های پر مدال در بازی های آسیایی و المپیک است، تاکید کرد: موضوع دیگری که مطرح شد بحث استعدادیابی و کشف نخبه های این رشته و قهرمان پروری بود. با توجه به فعالیت ها و تجربه بسیج در راه اندازی پایگاه استعدادیابی، قرار شد بسیج همکاری جامعی در این باره با فدراسیون داشته باشد.

جانشین سازمان ورزش بسیج افزود: در پایان مقرر شد تا با تشکیل کارگروه های تخصصی با حضور مسئولان انجمن تیراندازی بسیج و فدراسیون، قالب همکاری های دو طرف تنظیم شود تا این تعامل روز به روز بیشتر و گسترده تر شود.

ارسال نظرات