دانشگاه آزاد به جای اینکه به پشتوانه های دانشجویی و علمی خود توجه کند با این کارها به نوعی چراغ سبز به استکبار نشان می دهد.
کد خبر: ۸۵۱۸۳۲۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

مینو اصلانی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج گفت: اقدام عجیب دانشگاه آزاد با صدور بخشنامه جدید به منظور محدود کردن فعالیت های بسیج دانشجویی نشان می دهد که این دانشگاه برای حضور تشکلهای دانشجویی اهمیتی قائل نبوده و جنبش های دانشجویی را بر نمی تابد.

اصلانی افزود: حرکت های بسیج مجاهدانه بوده و این تشکل به دنبال حفظ ارزشهای انقلاب و کارآمدی نظام است که یکی از انوار گفتمان انقلاب اسلامی بسیج دانشجویی است.

وی گفت: کسی که در مقابل حرکت بسیج می ایستد چه هدفی دارد؟! دانشگاه آزاد به جای اینکه به پشتوانه های دانشجویی و علمی خود توجه کند با این کارها به نوعی چراغ سبز به استکبار نشان می دهد.

مسئول بسیج جامعه زنان با بیان اینکه این اقدام دانشگاه آزاد حرکتی غیر علمی و غیر دانشجویی است تصریح کرد: مردم به دانشگاه آزاد اعتماد کردند که اهداف انقلاب اسلامی را دنبال کند اگر این دانشگاه در این موضوع تجدید نظر نکند قضاوت مردم منجر به محو شدن این دانشگاه می شود.

اصلانی با بیان اینکه بسیج حرکتی انقلابی، جهادی و فرهنگی بوده و به هیچ جناحی وابسته نیست تصریح کرد: این تشکل همیشه به عنوان بازوی ولایت عمل کرده و نه تنها با هیچ دولتی سر و سرّی نداشته بلکه از هر دولتی که جنبه ولایی بودن را حفظ کرده حمایت کرده است و اگر هم نقد و انتقادی داشته برای این بوده که دولتها بر اساس ولایت عمل کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان اظهار داشت: دانشگاه آزاد در حالی قصد دارد فعالیت های بسیج دانشجویی را محدود کند که به تشکل های دیگر به صورت گسترده مجوز می دهد.

اصلانی در خاتمه اظهار داشت: دانشگاه آزاد باید سریعا در این موضوع تجدید نظر کند و در غیر این صورت از دستگاه قضایی انتظار داریم نسبت به این موضوع عکس العمل نشان داده و به این مسئله رسیدگی کند.


ارسال نظرات