خبرهای داغ:
حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین خبر از آغاز سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از 25 اردیبهشت لغایت 2 خرداد ماه 1394 سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی داد.
کد خبر: ۸۵۱۸۳۲۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، حجت الاسلام مصطفی نوروزی دردیداربا مدیر کل کانون و پرورش فکری، ضمن تبریک انتخاب علیجانی به سمت مدیریت کانون پرورش فکری کودکان ، نوجوانان استان اظهار داشت: امید است با همکاری کانون پرورش فکری کودکان ، نوجوانان زمینه برای گسترش برنامه های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان افزایش یابد.

 وی در ادامه افزود: کودکان آینده سازان جامعه هستند و برای برخورداری از جامعه ای ایده آل و گام برداشتن در مسیر توسعه پایدار لازم است هرچه بیشتر به تربیت وتعلیم کودکان و خردسالان توجه شود.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین یادآور شد: یکی از اولویت های ما برای نهادینه کردن فرهنگ وقف سرمایه گذاری برای نسل آینده کشور می باشد لذا در راستای همین امر در اکثر امامزادگان برنامه های فرهنگی برگزار می کنیم.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از 25 اردیبهشت لغایت 2 خرداد ماه 1394 سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز شده است.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین خاطر نشان کرد: سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران در آستانه مبعث پیامبر اکرم (ص) و با هدف ترویج فرهنگ و معارف قرآنی و بهره‌مندی از ظرفیت عظیم قرآن کریم در وحدت و همگرایی اسلامی در جهان اسلام برگزار خواهد شد.

نوروزی یادآور شد: این مسابقات از 25 اردیبهشت‌ماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز و تا دوم خردادماه ادامه خواهد داشت.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین همچنین اظهار داشت: در حاشیه برگزاری سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن علاوه بر اجرای ده‌ها برنامه فرهنگی، قرآنی و آموزشی، نهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی با حضور پژوهشگران قرآنی جهان اسلام و ششمین همایش تجلیل از بانوان قرآنی نیز برگزار می‌شود.

 

 

1003/پ10/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها