سازمان ورزش بسیج در توسعه سالن های ورزشی و کشف استعدادهای رشته وزنه برداری با فدراسیون وزنه برداری همکاری می کند.
کد خبر: ۸۵۱۸۳۲۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی مرادی رئیس جدید فدراسیون وزنه برداری دیروز میزبان مدیران ورزش بسیج کشور بود، جلسه ای که در راستای افزایش تعامل فدراسیون و بسیج برای فعالیت های مشترک در آینده نزدیک برگزار شد.

در این جلسه سردار کاظم یزدانی رئیس سازمان ورزش بسیج، داود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، مهدی میر جلیلی جانشین سازمان ورزش بسیج و محمد حسین فئوادیان مدیر روابط عمومی سازمان ورزش بسیج حضور داشتند.

میر جلیلی در گفتگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به جلسه ای که دیروز با رئیس فدراسیون وزنه برداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت هایی که در بسیج در بخش ورزش وجود دارد، بسیج این اعلام آمادگی را داشته است که با همکاری با فدراسیون های مختلف ورزشی، این تجربیات را در اختیار آنها قرار دهد و در این راه با خیلی از فدراسیون ها همکاری های نزدیکی داریم.

وی افزود: در همین راستا با توجه به روحیات آقای مرادی و همچنین شناختی که از مدیریتشان وجود دارد، قرار شد تا جلسه ای برای همکاری مشترک فدراسیون و بسیج برای توسعه ورزش وزنه برداری برگزار شود و درباره راه های همکاری بحث و تبادل نظر شود.

جانشین سازمان ورزش بسیج افزود: آقای مرادی در این جلسه با اشاره به روحیه جهادی بسیج در همه بخش ها و از جمله ورزش، خواهان افزایش تعامل فدراسیون و بسیج بود. به همین خاطر قرار شد تا بسیج با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت هایی که چه در بخش استعدادیابی و چه زیر ساخت ها دارد، در این زمینه با فدراسیون وزنه برداری همکاری کند.

میر جلیلی تاکید کرد: در این جلسه به مسئولان فدراسیون اعلام کردیم که بسیج این آمادگی را دارد که در برنامه های بلند مدت سازمان مانند برنامه 5 ساله ششم چه در بخش قهرمان پروری و چه توسعه زیر ساخت ها و سالن های ورزشی به رشته وزنه برداری کمک کند.

وی در ادامه با اشاره به تفاهم نامه ای که قرار است به زودی بین بسیج و فدراسیون برای همکاری های مشترک منعقد شود، تصریح کرد: امیدواریم که با افزایش همکاری ها و تعاملی که بین فدراسیون و بسیج صورت می گیرد بتوانیم به تربیت قهرمانان با اخلاق که در آینده برای ورزش کشور روی سکوی افتخار می روند کمک کنیم و شاهد موفقیت های بیشتر این رشته ورزشی که جزو رشته های مدال آور کشورمان در بازی های آسیایی و المپیک است باشیم.

ارسال نظرات