حميدرضا پورنوروز
نشست بصيرتي در ناحيه مهران/
سرگرد جاويدان گفت: هر ماهواره سنگريست از سوي دشمن كه بر بام خانه ها مستقر شده است.
کد خبر: ۸۵۱۸۳۱۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج؛ صحبت الله وليزاده از مربيان بصيرتي ناحيه مهران در اين نشست با اشاره به امر رايج دجال واره "ماهواره" در سبك زندگي امروزي، اظهار كرد: صهيونسيت ها با به دست گرفتن قدرت رسانه ي جهان و دارا بودن بيش از 170 شبكه ماهواره ي سبك زندگي اسلامي مردم را تغيير دادند.

وي، رسانه هاي غربي فارسي زبان را هدفمند خواند و بيان كرد: كشور هاي غربي دلسوز ملت ايران نيستند كه فيلم هاي پر هزينه ي شده ي خود را رايگان در اختيار ايراني ها قرار دهند تا اوقات استراحتشان سرگرم شوند.

وليزاده افزود: صهيونيست ها با هدف تخريب فرهنگ ايراني و ترويج فرهنگ غربي در سبك زندگي ايراني وارد عمل شدند و ميخواهند بنيان خانواده ها را از هم بپاشند.

وي در آخر بيان خود از مربيان حلقه هاي صالحين بسيج خواست تا در زمينه هاي روشنگري خانواده ها به اثرات منفي ماهواره بيش از بيش تلاش كنند.

در پيرامون سخنان وليزاده؛ سرگرد روح الله جاويدان فرمانده سپاه ناحيه مهران با بيان اينكه ابعاد مختلف مقابله با ماهواره را بايد مورد بررسي قرار داد؛ تصريح كرد: امروزه شبكه هاي ماهواره ي چنان برنامه ريزي شده عمل مي كنند كه برخي افراد نا آگاهانه خود را با سمت تو سوي غرب گرايش مي دهند.

وي، خيانت ها، افزايش طلاق در جامعه، بد حجابي، تجمل گرايي، بالا رفتن سن ازدواج و بي بند وباري ها را ناشي از تفكرات غرب خواند و اذعان كرد: هر ماهواره سنگري از دشمن است كه تا بام خانه ها آمده و هدف تجريب آن خانواده را دارد.

در ابتدای این مراسم صحبت الله ولیزاده یکی از مربیان بصیرتی ناحیه مهران با اشاره به مضرات ماهواره گفت:از زمانی که صهیونیست تمام رسانه های جهان را در دست گرفت سبک اسلامی زندگی امروزه تغییر کرد
ولیزاده در ادامه به تاثیرات مخرب ماهواره بر خانواده ها اشاره کرد و دور شدن برخی از خانواده ها از سبک زندگی ایرانی اسلامی را از اثرات ماهواره دانست.

در پایان این مراسم سرگرد روح اله جاویدان فرمانده سپاه ناحیه مهران در مورد امربه معروف و نهی از منکر و ترویج و گسترش این فریضه الهی در جامعه به ایراد سخنرانی پرداخت.

ارسال نظرات