خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت شهید باکری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسئولین دانشگاه به اندازه سهمشان در در قضیه جشن و کنسرت علی رضا روزگار مسئولیت دارند.
کد خبر: ۸۵۱۸۲۵۱
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
سید رضا رضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، با انتقاد از برگزاری کنسرت علیرضا روزگار و پای کوبی دانشجویان در سالن دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: جشنی که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد متاسفانه مراسمی بود که دل هر انسان دردمندی که به فکر این نظام و انقلاب هست را به درد آورد و متاسفانه می توان هر نامی جز جشن بر روی آن گذاشت.

فرمانده حوزه مقاومت شهید باکری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به اینکه این مراسم در فضای دانشگاه انجام شده، بسیج دانشجویی دانشگاه پیگیری هایی انجام داد و صبح امروز در یک تجمع اعتراض آمیز در دفتر ریاست دانشگاه حضور پیدا کردیم و توضیحاتی را از ایشان (مسئولان دانشگاه) خواستیم. که در این جلسه علاوه بر رییس محترم دانشگاه برخی مسولین دیگر هم حضور داشتند.

وی عنوان کرد: ایشان مطرح کردند که با توجه به اینکه نامه درخواست این جشن از طرف دانشگاه صنعتی بوده اصلا در شورای فرهنگی ما مطرح نشده و دانشگاه با توجه به اینکه در آن نامه، دلیل برگزاری جشن یک نیت خیرخواهانه مطرح شده با اجرای آن البته به شرط دریافت هزینه به عنوان اجاره سالن موافقت می کند و از این طریق مسئولین دانشگاه خودشان را از مسئولیت مبرا می دانند که این دلایل از طرف رییس و مسئولین دیگر رفع مسئولیت نیست و به اندازه سهمشان در این قضیه مسئولیت دارند.

رضوی ادامه داد: و به همین دلیل هم ما از طرف دیگر حتما از مسئولین دانشگاه صنعتی هم توضیح خواهیم خواست.

فرمانده حوزه مقاومت شهید باکری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: علاوه بر این مسایل در جلسه امروز، از رییس دانشگاه رسیدگی و برخورد جدی با مسئولین جمعیت اسلامی دانشگاه را خواستار شدیم که ایشان قول اکید دادند که حتما به این موضوع رسیدگی جدی خواهند کرد.

رضوی یادآورشد: جدای از این مسایل هم تاکید شد که دیگر ان شاالله دانشگاه فقط از لحاظ مالی به مسایل نگاه نکند و تمام عواقب کار را بسنجد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها