خبرهای داغ:
سرگزد احمدی: وظیفه یک دانشجویی متعهد به عنوان افسر جنگ نرم این است که سطح معلومات و قدرت تحلیل مسائل را در خود تقویت کند.
کد خبر: ۸۵۱۸۲۳۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در نشست بصیرتی,فرهنگی درجمع دانشجویان بسیجی دانشگاههای آزاد و پیام نور سروستان گفت: جهان اسلام و بشریت هر لحظه شاهد تحولات جدیدی است تا انجا که در نهایت وعده الهی مبنی بر ظهور انسان کامل و منجی محقق شود.حال سوال اساسی اینجاست که ما به عنوان یک شیعه انقلابی منتظر چه جایگاهی را در این لحظه سرنوشت ساز بشری برای خود ترسیم کرده ایم.



سرگرد احمدی با اشاره به قدرت رسانه ای استکبار جهانی افزود: امروز مهمترین سلاح استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ امریکا قوه رسانه ای است که فضای مجازی,دیداری و شنیداری را تشکیل می دهد.وی در ادامه اضافه کرذ:وظیفه یک دانشجویی متعهد به عنوان افسر جنگ نرم این است که سطح معلومات و قدرت تحلیل مسائل را در خود تقویت کند.



دبیرشورای امر به معروف و نهی از منکر سروستان ضمن بیان انتظارات از بسیج دانشجویی بیان داشت: تشکل های دانشجویی بالاخص بسیج دانشجویی باید نظام مند و دارای اساسنامه عملی و قوی باشند تا روند اجرای برنامه ها در اینده بهتر از پیش شود.



فرمانده سپاه سروستان به فضای شکل گرفته در دانشگاهها اشاره کرد و گفت: دانشجو باید اهل مطالبه گری و عدالتخواهی و اهل فکر وایده تازه و نو باشد تشکل های دانشجویی باید به سخن امام خمینی مبنی بر اینکه"دانشگاه مبدا همه تحولات است"متمسک شود و فضای دانشگاه را به سمتی سوق دهد که تفکرات متناقض با انقلاب اسلامی در ان ظهور پیدا نکند.



در ادامه برنامه برادر پاسدار عزیزالله امیری فرمانده بسیج دانشجویی برنامه های ابلاغی سال 94 را برای حضار تشریح نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها