خبرهای داغ:
شاه امیریان
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های فارس خطاب به اوباما:
245 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان فارس خطاب به رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد: دنیای امروز تغییر کرده است و این جهان دیگر کدخدای پوشالی را بر نمی تابد.
کد خبر: ۸۵۱۸۲۲۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، 245 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان فارس نامه ای سرگشاده به رئیس جمهور آمریکا نوشتند که متن کامل آن به شرح ذیل است:

به نام خدا

مذاکره، چرخ دنده‌ی دیپلماسی است و دیپلماسی یکی از ابزارهای سیاست‌خارجی و البته مهمترین ابزار مسالمت‌آمیز آن است. از همین‌رو تهدید به استفاده از زور حین مذاکرات، اقدامی غیرسازنده، غیرمنطقی و غیرمعمول است. در مذاکرات نمی‌توان از یک سو به میز و جلسات مذاکره توسل جست و از طرف دیگر روی به تهدید و زور آورد. این دقیقا همین رفتاری است که آمریکایی‌ها در طول سالیان گذشته، در حین مذاکرات هسته‌ای با ایران انجام داده‌اند.

آقای اوباما، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا!

شما و سایر اداره کنندگان کاخ سفید باید بدانید با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و با ظهور سیستم حکومتی برآمده از آن پارادایم جدیدی در فضای نظم دوقطبی، که بیش از همه در شعار اصلی و کلیدی «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» جلوه‌گر بود، در روابط بین‌الملل ظهور کرد که می‌توان از آن به‌عنوان اسلوبی جدید تحت عنوان جهانی شدن نام بُرد. در این راستا، نظم آینده‌ی جهانی چندقطبی است، در میان‌مدت خود را به تثبیت خواهد رسانید. این موضوع نشانگر شکست پروژه‌ی جهانی‌سازی به شیوه لیبرالیستی با قرائت آمریکایی آن و ظهور پارادایم‌های جدید در حوزه‌ی جهانی شدن است که یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین آن‌ها، پارادایم اسلامی با محوریت ایران است.

آقای اوباما، صحبت از حمله‌ی نظامی به ایران در بیش از سه دهه‌ی گذشته آن‌قدر تکرار شده که دیگر از نخ‌نماترین ادبیات موجود در فضای بین‌المللی علیه کشور ما به حساب می‌آید. امروزه نه در داخل و نه در خارج از ایران کسی این تهدید و این‌گونه خط و نشان کشیدن‌ را جدی نمی‌گیرد.

هرچند که شما آمریکایی ها بارها از «روی میز بودن گزینه‌ی نظامی» دم زده و صهیونیست‌ها هم طبق عادت دیرینه‌شان مرتب به جمهوری اسلامی چنگ و دندان نشان داده و می‌دهند، اما اولاً بسیاری از سیاستمداران غربی و تئوریسین‌های خودتان نیز معتقدند که اساساً حمله‌ی نظامی به جمهوری اسلامی از جانب هر که باشد، به قدری هزینه‌بر است که باید عطای آن را به لقایش ببخشند. جالب آن‌که همین شما‌هایی که از روی میز بودن گزینه‌ی نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران دم می‌زنید، خودتان در توانایی‌تان برای ضربه زدن به ایران تردید جدی داریدتا آن‌جا که مقاماتتان بارها به صهیونیست‌ها هشدار داده‌اند که هر‌گونه حمله به ایران می‌تواند عواقب وحشتناکی برای رژیم صهیونیستی داشته باشد.

نکاتی به ذهن متبادر می گردد که لازم به یادآوری می باشد؛ پيشرفت هاي عظيم هسته اي و رسيدن ايران به تكنولوژي چرخه كامل سوخت و ساخت نيروگاه هاي هسته اي و خودكفايي در این عرصه که شما حتی توان باور آن را ندارید، همچنين پيشرفتهاي حاصله از اين صنعت در علوم پزشكي كه هم اكنون مورد استفاده دانشمندان ایرانی است و نيز تكنولوژي نانو ايران و شبيه سازي و علوم ژنتيك و سلولهاي بنيادي همگی نشان از عبور ایران و ایرانیان از خط قرمز های شماست. شما به خوبی مطلعید که هوا ـ‌ فضای ایران را مي‌توان شجاعانه‌ترين و در عين حال بلندپروازانه‌ترين سدشكني دانشمندان و محققان کشور ما در دوران پس از انقلاب اسلامي ما دانست. اینها همان مسائلی اند که شما و همپیمانان منطقه تان تاب تحمل آن را نداشته و به هر لطایف الحیلی در صدد از میان برداشتن آنها می باشید. بدانید و آگاه باشید که فصل بکارگیری ارعاب و تهدید برای دستیابی به منافع سیاسی سپری شده است. شما وقتی در منطق سیاسی کم می‌آورید از اعمال قدرت نظامی استفاده می‌کند و منطقتان از زبان لوله تفنگ خارج می‌شود در حالی که ما گلوله‌هایمان از زبان منطق خارج می‌شود. آقای رئیس جمهور، ملت ایران یک ملت کارآزموده و جنگ دیده است و آزمودن دوباره آنها خطای محاسباتی بسیار پرهزینه ای است.

آقای رئیس جمهور!

بدانید که شما و همپیمانان شما جایی در قلوب ملت های جهان ندارید. آقای اوباما! با اندکی بررسی مبتنی بر واقعیات می توانید به این درک برسید که انقلاب اسلامی ایران را می توان تجلی تحقق قدرت نرم به معنای نفوذ در اذهان و قلوب ملت ها دانست. آنچنانی که پیام جذاب انقلاب اسلامی توانست راهگشای ملتهای مسلمان و نیز ملل جهان سومی و مستضعف گردد و ضمن احیای هویت جهان اسلام، ارتقای بیداری اسلامی، به بازسازی تمدن اسلامی بر اساس تکیه بر خودباوری فرهنگی و پرچمداری انقلاب فرهنگی جهانی اهتمام ورزد.

دوماً بر فرض اینکه جنگی رخ دهد، دفاع یک حق مسلمی است که اسلام و غیر اسلام برای انسان قائل است و تکلیف ما این است که در مقابل ظلم بایستیم. مبارزه در کشور ما مبتنی عقیده بر و جهاد در این راه شکست ناپذیر است.

قدرت نظامی و سلاح های مدرن هرگز نمی تواند با خشم انقلابی و مقدس ملت ما مبارزه کند؛ حالا شما هر کاری می خواهید بکنید. ما را نترسانید از اینکه نظامی می آورید. همین شن های ما، شما را کفایت می کند!

ما را با سایر ارتش های های پوسیده ای که به جنگشان رفته اید قیاس نکنید. ما برای میهن عزیزمان تا شهادت یکایک سلحشوران ایران زمین تا آخرین نفس مبارزه خواهیم کرد و در این جنگ یا ما دنیا را از لوث وجود شما مستکبرین پاک خواهیم کرد و دست یکدیگر را از شوق این پیروزی خواهیم فشرد یا به آن شادی عظیم تر خواهیم رسید و شهادت را در آغوش خواهیم کشید که در هر صورت پیروزی از آن ماست.

«لَكِنِ الرَّسُولُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ مَعَهُ جَاهَدُواْ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ وَأُوْلَئِكَ لَهُمُ الْخَيْرَاتُ وَأُوْلَئِكَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ»

ولى پيامبر و كسانى كه با او ايمان آورده‏اند با مال و جانشان به جهاد برخاسته‏اند و اينانند كه همه خوبيها براى آنان است اينان همان رستگارانند.

شاید شما به ما بگویید که شما فقط شعار می دهید و مرگ می گویید و نفی می کنید قدرت ها را؛ ما نیز به شما جواب خواهیم داد که با همین شعارها انقلابیون مسلمان، کمر شما را در گوشه گوشه ی دنیا شکستند و از دل همین شعارها چمران ها، مغنیه ها، و صدها و هزاران چریک و مجاهد برخاست که شما را به زانو درآوردو البته شما امروز اسلام قلابی را برای تخریب روحیه ی جهاد اسلامی به وجود آوردید که در مقابل این توطئه البته مسلمانان حقیقی هوشیارند.

آقای اوباما؛ دنیای امروز تغییر کرده است؛ این جهان دیگر کدخدای پوشالی را بر نمی تابد. جهان امروز با جهان چهل پنجاه سال پیش بسیار متفاوت است. امروز انقلاب اسلامی همه خاورمیانه را فراگرفته است؛ از یمن تا فلسطین، تا غزه و شمال آفریقا گسترش یافته و همان کلامی که اماممان بیان میکرد، محقق شدامام می فرمود که ما تصمیم داریم پرچم « لا اله الّا الله » را بر قلل رفیع کرامت و بزرگوارى به اهتزاز درآوریم...ما مىگوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هستو تا مبارزه هست، ما هستیم.

«وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ»

و آنها که در راه ما (با خلوص نیت) جهاد کنند، قطعا به راه های خود هدایتشان خواهیم کرد. "سوره عنکبوت_ آیه 69"

ما ندای دشمن‌ستیزی خود را به گوش شما و تمام خفتگان خارجی و و در خواب ماندگان می‌رسانیم. ما سربازان حقیقی این نهضت و بدریون این انقلابیم که تا آخر ایستاده ایم...

ارسال نظرات
پر بیننده ها