خبرهای داغ:
مدير کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي خبر داد
مدير کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان همدان از در دست احداث بودن مجموعه‌هاي ورزشي کارگري در شهرستان‌هاي تویسرکان، ملاير، اسدآباد، بهار و کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۸۱۹۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، فرماندار تویسرکان به همراه مدير کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان همدان ورئيس اداره کار این شهرستان از مجموعه ورزشي کارگران شهرستان تويسرکان بازديد کردند.

مدير کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان همدان گفت: مجموعه ورزشي کارگران شهرستان تويسرکان به صورت مجموعه چند منظوره در رشته هاي مختلف ورزشي از جمله فوتسال، واليبال بسکتبال و ورزش رزمي در زميني به مساحت چهار هکتار که وسعت اين سالن حدود 1810 متر است در راستای رفاه حال کارگران در تويسرکان در دست احداث است.

مسعود اقلامی اظهار کرد: ساخت اين مجموعه از اوایل سال 93 شروع و در حال حاضر80 تا 85 درصد پيشرفت فيزيکي دارد.

وی با اشاره به اينکه يکي از وظائف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي ايجاد مجموعه هاي ورزشي کارگري در راستای سالم‌سازي و رفاه حال کارگران است افزود: در شهرستان هاي ملاير، اسدآباد، بهار و کبوترآهنگ نيز مجموعه هاي ورزشي کارگري در حال ساخت است.

مدير کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان همدان عنوان کرد: علاوه بر قشر کارگر، افراد داوطلب گذراندن دوره هاي آموزش ورزشي و دانش آموزان در مقطع فراغت خود نیز مي توانند از اين گونه سالن هاي ورزشي و مزاياي مربوط به اين بخش استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات