خبرهای داغ:
معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان با بیان اینکه باید نسبت به تحقق سیاست‌های دولت در استان همدان حساسیت نشان دهیم، گفت: یکی از سیاست‌های اساسی دولت نجات اقتصاد از طریق بخش خصوصی است که مدیران باید زمینه را برای ورود سرمایه‎گذاران بخش خصوصی فراهم کنند.
کد خبر: ۸۵۱۸۱۸۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، خسرو سامری امروز در شورای اداری شهرستان همدان که به منظور تقدیر و معارفه معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار همدان تشکیل شده بود، اظهار داشت: شهرستان همدان با دارا بودن 650 هزار نفر معادل 37 درصد از جمعیت استان اهمیت بالایی دارد.

وی با اشاره به اینکه 85 درصد شهرستان همدان را شهرنشینان تشکیل می‌دهند، افزود: بیشترین پروژه‌های ملی و تاثیرگذار استان در شهرستان همدان قرار دارد که این امر سبب شده مقامات و مسئولان کشور بیشترین سفر را به شهرستان همدان داشته باشند.

سامری با بیان اینکه همدان به عنوان پیشانی گردشگری استان طرح است، تصریح کرد: همدان به دروازه غرب کشور در کریدور شرق به غرب قرار گرفته و همین امر میطلبد تا مدیریت قوی و منسجمی در این شهرستان برقرار شود.

وی با تأکید بر اینکه شهرستان همدان نیازمند مدیریت قوی و با تجربه است، بیان کرد: حرکت به سمت شکوفایی و تحقق سیاست‌های دولت نیازمند تلاش جهادی از سوی مدیران است که خوشبختانه این مسئله در همدان عملی شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان با بیان اینکه همدان در زمینه اجرای طرح سلامت یکی از استان‌های مطرح در کشور بوده است، عنوان کرد: بیشترین اثر اجرای طرح تحول نظام سلامت در شهرستان همدان دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته نزدیک به 120 میلیارد تومان یارانه در قالب طرح تحول نظام سلامت به استان همدان تخصیص یافته است، گفت: بخشی از این هزینه‌ها بابت هتلینگ بیمارستان و بخشی نیز برای کاهش پرداختی از جیب بیماران مورد استفاده قرار گرفته است.

سامری با اشاره به اینکه فرودگاه همدان یکی از زیرساخت‌های توسعه محسوب میشود، تاکید کرد: تاکنون برای فرودگاه همدان 32 میلیارد تومان هزینه شده و پروژه‌های مختلفی برای آن تعریف شده و در تلاش هستیم تا امسال 18 میلیارد تومان دیگر اعتبار ملی برای این پروژه جذب کرده و میزان اعتبارات فرودگاه همدان را به 50 میلیارد تومان افزایش دهیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان با بیان اینکه باید نسبت به تحقق سیاست‌های دولت در استان همدان حساسیت نشان دهیم، تاکید کرد: یکی از سیاست‌های اساسی دولت نجات اقتصاد از طریق بخش خصوصی است که مدیران باید زمینه را برای ورود سرمایهگذاران بخش خصوصی فراهم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات