جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به فعالیت بسیج در حوزه صنایع تبدیلی گفت: صنایع تبدیلی کوچک مورد توجه بسیج سازندگی است.
کد خبر: ۸۵۱۸۱۶۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶

ناصر فصیح راوندی در مراسم اختتامیه دوره هم‌اندیشی و آموزش منطقه‌ای سردار شهید میرزا علی رستم‌خانی اظهار داشت: فاصله‌ای که بین بسیج دانشجویی و بسیج سازندگی نواحی حس می‌شود باید از بین برود.

وی به تشریح رویکرد بسیج سازندگی پرداخت و عنوان کرد: تفکری که باید داشته باشیم این است که همه فعالیت‌های و خدمات انجام گرفته در سازمان بسیج سازندگی توسط بسیجیان یعنی مردم داوطلب و از خود گذشته و ایثارگر کشور انجام گیرد.

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور ابراز کرد: رویکرد فعالیت بسیج سازندگی این است که همه فعالیت‌های بسیج توسط بسیجیان یعنی حلقه‌های صالحین، بسیج پایگاه‌های مقاومت کشور و غیره انجام شود.

وی با اشاره به تفکر بسیج سازندگی گفت: در مجموع بسیج سازندگی باید تفکر جهادی داشته باشد.

فصیح راوندی به بحث هزینه‌های نظارت و تکمیل اشاره کرد و افزود: بودجه جاری پروژه‌های در حال انجام کفاف هزینه‌ها را نمی‌دهد و این در حال بررسی است که به ازای هر یک از پروژه‌ها 150 تا 200 میلیون ریال از متقاضی حق نظارت و سرکشی گرفته شود.

وی با اشاره به 12 مورد صنایع تبدیلی کوچک حوزه فعالیت بسیج سازندگی اظهار داشت: هدف از کار در زمینه صنایع تبدیلی، صنایع تبدیلی کوچک است.

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور به تشریح حوزه فعالیت اقتصاد مقاومتی پرداخت و ابراز کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری" علاج مشکلات کشور پیمودن راه اقتصاد مقاومتی است" و عرصه فراوانی برای فعالیت وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات