رئیس ستاد اقامه نماز با تاکید بر اینکه دانشگاه یکی از راه‌های خوشبختی و همه راه‌ها نیست، گفت: بر این عقیده‌ام که ازدواج باید در سن پائین انجام شود.
کد خبر: ۸۵۱۸۱۵۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام محسن قرائتی ظهر امروز در همایش ملی سبک زندگی حضرت معصومه(س) که با حضور مسئولین  دانشگاه  و خادمین حرم حضرت معصومه (س)  در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی مرکز کرج برگزار شد اظهار داشت: طلبه های بسیاری از کشورهای جهان در استان قم حضور دارند و اگر امروز چراغی از شیعه روشن است به برکت حرم حضرت معصومه (س) در کشورمان می باشد.
مسئول نهاد ستاد اقامه نماز  به یکی از مشکلات جامعه اشاره کرد و گفت : وجود تحصیلکرده های بی جوهر از جمله مشکلات جامعه به شمار می رود چراکه بسیاری از دانشجویان را داریم که متاسفانه هیچ گونه هنری ندارند.
حجت الاسلام قرائتی افزود : اگر خاک آموزش و پرورش عوض شود ، مشکلات جوانان نیز حل خواهد شد و بسیاری از مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاههای کشور هیچ فایده ای ندارد.
وی خاطر نشان کرد : تحصیل در این دانشگاه باید به گونه‌ای باشد که پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، فرد حرفه و شغل مناسبی فرا گرفته باشد و بتواند از آن استفاده کند، چراکه دولت نمی‌تواند به تنهایی مشکل اشتغال را حل کند..
رییس ستاد اقامه نماز عنوان کرد : اگر کفار را به غیظ آورید و هر عملی که امریکا و اسرائیل را عصبانی می کند انجام دهید ، قطعاً عمل صالحی را انجام داده اید.
وی در ادامه به بالارفتن سن ازدواج جوانان اشاره کرد و گفت : متاسفانه در کشورمان سن ازدواج بالارفته است و جوانان تحصیل کرده بسیاری را داریم که با وجود دارا بودن دانش فراوان و سن بالا ولی مجرد بوده و تن به ازدواج نمی دهند و بیکاری می تواند یکی از عوامل بالا رفتن سن ازدواج در بین جوانان باشد.
حجت الاسلام قرائتی خطاب به والدین گفت : خانواده ها نباید به دلیل فراهم نمودن شرایط تحصیل فرزندانشان ، آنان را تا زمان پایان تحصیلاتشان از امر مهم ازدواج بازدارند.
وی در پایان فضای دانشگاه ها را مکان مناسبی برای رشد سطح فرهنگی دانشجویان دانست و گفت : مسئولین دانشگاه ها به راحتی می توانند موجب ارتقاء هر چه بهتر سطح فرهنگی در دانشگاه ها شوند چراکه دانشجویان هستند که در آینده وارد جامعه شده و آینده ساز کشورمان خواهند بود.


ارسال نظرات