نماینده بویراحمد و دنا:

تأمین آب ۱۰۰۰هکتار از اراضی شهرستان بویراحمد طی سالجاری

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: تأمین آب ۷۰۰هکتار از اراضی کشاورزی نقارخانه بویراحمد طی سال جاری آغاز می شود.
کد خبر: ۸۵۱۸۱۲۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲

غلام محمد زارعی در بازدید از بخش کبگیان افزود: طرح مطالعاتی این اراضی اماده شده و این خواسته مردم بخش کبگیان طی سال ۹۴ اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین آب ۳۰۰هکتار از اراضی کشاورزی دو روهان بویراحمد طی سال جاری با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان تأمین می شود.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بخش کیگیان یکی از مستعد ترین بخشهای این شهرستان است که دارای قابلیت های مختلف و فاصله کم با مرکز استان است.

زارعی تصریح کرد: در آینده نه چندان دور شاهد رفع مشکلات این بخش خواهیم بود و بناداریم که با توجه به اولویت مشکلات آن را برطرف کنیم تا اشتغالزایی و درآمدزایی برای مردم این بخش ایجاد شود.

 وی ادامه داد: اصلاح شبکه برق و روشنایی این بخش با همکاری شرکت برق استان و شهرستان انجام خواهد شد.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش اماکن ورزشی در شهرستان بویراحمد و دنا عنوان کرد: طی سالجاری ۱۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات متمرکز نفت برای ورزش این شهرستان ها اختصاص یافت که می تواند در ایجاد ضرورت های ورزشی و برطرف کردن کمبودها موثر باشد.

زارعی ضمن انتقاد از مدیرکل ورزش و جوان استان اضافه کرد: قرار بود که سالن روستای نقارخانه تا بهمن ماه ۹۳ افتتاح شود که تا کنون این قول عملی نشده است  و تازه در حال انجام کارهای کف پوش این سالن هستند.

وی بیان کرد: اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان با توجه به پتانسیلها و ظرفیت های گردشگری این بخش از سرمایه گذاران استقبال و حمایت می کند.

ارسال نظرات