خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام مصلحی در یادواره شهدای مدرسه حقانی قم:
وزیر سابق اطلاعات گفت: حرکت‌هایی که می‌خواهد از مرگ بر آمریکا گفتن مردم جلوگیری کند از سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه نشات گرفته است و دشمن برای نفوذ در جامعه اسلامی از برخی آقازاده‌ها استفاده می‌کند.
کد خبر: ۸۵۱۸۱۲۲
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در نخستین شب یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی که یکشنبه شب برگزار شد، عزت انقلاب اسلامی را مدیون شهدا دانست و اظهار کرد: اکنون انقلاب اسلامی مسیر خود را در دنیا پیدا کرده و به سمت آرمان‌های مورد نظر امام خمینی(ره) در حال حرکت است.

وی بیداری اسلامی، ایجاد حکومت اسلامی و فراهم‌سازی بسترهای ظهور امام زمان(عج) را اهداف اصلی امام خمینی(ره) برشمرد و افزود: در این سیر تکاملی انقلاب اسلامی مشکلات بسیاری وجود دارد زیرا دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی آرام نبوده است.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه مذاکرات 1+5 به مسائل هسته‌ای محدود نمی‌شود مطرح کرد: دشمن فتنه بزرگ‌تری از فتنه 88 را برای ایران اسلامی برنامه‌ریزی کرده است.

وی بررسی تاریخ 100 سال گذشته ایران اسلامی در ابعاد مختلف را برای طلاب حوزه‌های علمیه لازم دانست و تصریح کرد: صهیونیست یهودی که با تشکیل یهود فعالیت خود را آغاز کرد در عرصه‌های متخلف برای مقابله با دین مبین اسلام حضور خود را به اثبات رسانده است.

مصلحی با اشاره به اینکه یهودیان در دربار معاویه نیز حضور پرشوری داشته‌اند عنوان کرد: یهودیان اکنون نیز معاویه‌های انقلاب اسلامی را شناسایی کرده تا از آن‌ها علیه این نظام استفاده کنند و در این راستا با طراحی‌های قبلی افراد خاصی را مورد نظر قرار داده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه شیوه عملکرد یهودی‌ها در کشورهای مختلف توسط اتاق‌های فکر سرویس‌های اطلاعاتی بسیاری برنامه‌ریزی می‌شود، ابراز کرد: سرویس‌های اطلاعاتی دنیا برای توقف بیداری اسلامی طراحی‌هایی کرده و مقاله‌های بسیاری را انتشار می‌دهند که طبق یکی از این مقاله‌ها کینه آمریکایی باید از قلب ایرانیان پاک شود تا بتوانند انقلاب اسلامی را تضعیف کنند.

مصلحی ادامه داد: حرکت‌هایی که می‌خواهد از مرگ بر آمریکا گفتن مردم جلوگیری کند از سرویس‌های اطلاعاتی منشا گرفته است و دشمن برای نفوذ در جامعه اسلامی از برخی آقازاده‌ها استفاده می‌کند.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی با بیان اینکه آمریکا برای از بین بردن کینه مردم ایران نسبت به ظلم‌های این کشور استکباری حرکت‌های گسترده‌ای انجام داده است یادآور شد: دشمن از مذاکرات برای شرطی کردن ملت استفاده می‌کند که این موضوع به خوبی در ژنو دوم به نمایش گذاشته شد.

وی با تاکید بر اینکه کشورهای اروپایی نقشی در مذاکرات ندارند اظهار کرد: دستگاه اطلاعاتی باید حرکت دشمن را بررسی کرده و بر اساس حرکت‌های دشمن طرح‌هایی را به تیم مذاکره‌کننده ارائه دهد.

مصلحی با بیان اینکه جلسات شورای امنیت ملی در دولت سابق با حضور مسئول تیم مذاکره‌کننده تا پاسی از شب به طول می‌انجامید گفت: در یکی از جلسات مذاکرات طرف انگلیسی سخنی به میان آورد که مذاکرات را به نتیجه مطلوبی می‌رساند اما نماینده آمریکا با استفاده از کاغذ کوچکی اجازه سخن دادن به او را نداد که آن کاغذ در اختیار ایران اسلامی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: خواسته مسئولان آمریکایی سبب شد که در ژنو دوم نماینده کشور فرانسه از به نتیجه رسیدن مذاکرات جلوگیری کند و این حرکت‌ها تقابل ایران و آمریکا را در مذاکرات به خوبی اثبات می‌کند.

وزیر سابق اطلاعات عزت انقلاب اسلامی را یکی از خط‌های قرمز رهبر انقلاب اسلامی در مسئله مذاکرات دانست و اظهار کرد: ما دلواپسیم زیرا مذاکرات از ابتدا در اسلام با پایه مناسبی بنا نگذاشته شده و این حقیقت به خوبی در تاریخ اسلام قابل مشاهده است.

وی افزود: بهزاد نبوی بعد از پذیرش قطعنامه، در سال 88 نقش کلیدی را بر عهده داشت اما اکنون آزاد شده و برای فتنه آینده برنامه‌ریزی می‌کند؛ این فرد در مذاکرات به کلمه تابعیت دقت نکرد به همین علت سالیانه بسیاری از پول‌های ایران اسلامی مصادره می‌شود؛ اکنون مذاکره‌کنندگان آمریکایی از 100 حقوق‌دان برای بیان کلماتش استفاده می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا به عنوان زندگانی در درگاه خداوند تبارک و تعالی روزی دارند اظهار کرد:‌ دنیا در مسائل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به بن‌بست رسیده که خروج از این بن‌بست نیازمند آموزه‌های اسلامی است.



ارسال نظرات
پر بیننده ها