خبرهای داغ:
سردار نظری در دیدار با معاون روابط عمومی سازمان بسیج:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) با اشاره به اینکه روابط عمومی برخی دستگاه ها به تعریف، بزرگ نمائی و دفاع از حوزه عملکرد دستگاه مطبوع خود می پردازند گفت : وظیفه روابط عمومی بسیج و سپاه انعکاس دقیق عین واقعیت و ماهیت آن، بدون بزرگنمائی و خلاف گوئی است.
کد خبر: ۸۵۱۸۰۶۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان جنوبی، سردار نظری فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در دیدار با احمدی معاون روابط عمومی بسیج گفت: الحمدالله در استان خراسان جنوبی زمینه های ظهور و بروز نفوذ اجتماعی بسیج هم در سطح خواص و هم در سطح لایه های پایین تر و عام جامعه فراهم است.

وی عنوان کرد: با هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت قاطع مردم از آرمان های انقلاب اسلامی مشکلی حل ناشدنی در سر راه پیشبرد اهداف مقدس انقلاب نیست مگر اینکه خواص خودی دچار لغزش شوند و در وحدت و انسجام انقلابی چه در مصادیق چه در شیوه ها  دچار تنش شوند.

سردار نظری با اشاره به رویکرد های عمده فرهنگی سپاه استان در سال جاری افزود : در استان خراسان جنوبی سه موضوع اصلی را در عرصه فرهنگی دنبال می کنیم . یکی مبارزه با آسیب های ماهواره دومی مبارزه با ناهنجاری طلاق و سومی مقابله با آسیب های فرهنگی خوابگاه های دانشجویی دخترانه در استان است.

سردار نظری با اشاره به اینکه روابط عمومی برخی دستگاه ها به تعریف، بزرگ نمائی و دفاع از حوزه عملکرد دستگاه مطبوع خود می پردازند گفت: وظیفه روابط عمومی بسیج و سپاه انعکاس دقیق عین واقعیت و ماهیت آن بدون بزرگنمائی و خلاف گوئی  است. تاکنون در سپاه به همین منوال عمل شده و باید همین گونه باشد.

فرمانده سپاه استان با اشاره به نظارت کامل نمایندگی ولی فقیه در سپاه بر حوزه روابط عمومی اظهار کرد: این نظارت ها باعث می شود خروجی روابط عمومی ها خروجی های خلاف واقع نباشد و آنچه از سپاه در در معرض افکار عمومی قرار می گیرد یک واقعیت درست و محض باشد.

سردار نظری در پایان تأکید کرد : با بهبود شیوه اجرائی در ارتباط روابط عمومی با رده های مختلف بسیج و مخصوصا فرماندهی قدرت ابتکار روابط عمومی در انعکاس برنامه های بسیج افزایش می یابد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها