خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین کشور در دیدار با سردار نظری خبر داد

حداقل 100 هزار بسیجی عضو باشگاه خبرنگاران بسیج می شوند

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: باشگاه خبرنگاران بسیج تاکنون فقط 12 هزار عضو در استان تهران دارد ولی با ورود استان های دیگر و اقشار بسیج، ظرفیت جذب 100 هزار بسیجی را به عرصه رسانه و خبرنگاری داریم.
کد خبر: ۸۵۱۸۰۶۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین کشور در دیدار با سردار نظری فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: در چند سال قبل متأسفانه فعالیتها و برنامه های بسیج انعکاس مناسبی نداشت اما اکنون با یک روحیه جهادی نقش روابط عمومی در انعکاس فعالیتهای بسیج و سپاه بسیار پررنگ شده است.

وی افزود: در عرصه راهیان نور، اردوهای جهادی و سایر فعالیت های عظیم بسیج ،‌ ظرفیت سنجی رسانه ای شده و این روزها اخبار بسیج و سپاه در صداوسیما و رسانه ها به صورت ویژه منعکس می شود.

احمدی اظهار کرد: امروز خبرگزاری بسیج با استفاده از ظرفیت خبرنگاران بسیجی جزء 10  خبرگزاری برتر کشور محسوب می شود و می تواند به عنوان یکی از ابزارهای رسمی برای انعکاس اخبار بسیج و بسیجیان باشد .

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: باشگاه خبرنگاران بسیج نیز به عنوان یکی از کارهای زیربنائی با شعار هر بسیجی یک خبرنگار در حال شکل گرفتن است و تاکنون فقط 12 هزار عضو در استان تهران دارد ولی با ورود استان های دیگر و اقشار بسیج ظرفیت جذب 100 هزار بسیجی را به عرصه رسانه و خبرنگاری داریم که با اجرای کارگاه آموزشی خبرنگاری ویژه بسیجیان می توانیم زمینه حضور بسیجیان را در عرصه رسانه ها فراهم کنیم .

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود : امسال برنامه های متمرکز روابط عمومی حذف شده و بر ارتباط دهی مستقیم روابط عمومی با کلیه رده های بسیج تاکید شده است .

وی با اشاره با روابط بسیار خوب روابط عمومی با فرماندهی در هماهنگی برنامه ها گفت : تقویت روابط عمومی باعث تقویت خود سازمان و مجموعه می شود .

احمدی ادامه داد: با حمایت فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه روابط عمومی می تواند پویاتر و خلاقانه تر به انجام وظیفه بپردازد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها