رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: بیشترین هزینه و وقت در فعالیت‌های ورزشی امسال برای ترویج فرهنگ و اخلاق اختصاص داده می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۸۰۵۱
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

سردار داود آذرنوش در جلسه شورای فرهنگی، آموزش و پژوهش اظهار داشت: اگر قدر فرصت‌ها را بدانیم و با تحمل سختی‌ها و برنامه‌ریزی‌های درست می‌توانیم در راستای رسیدن به هدف بالای ارتقاء فرهنگ ورزش کشور گام‌های مؤثری برداریم.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های تدوین شده برای توسعه فرهنگ و اخلاق در عرصه فعالیت‌های ورزشی کاری بزرگ و سنگین است، گفت: امر فرهنگ و اخلاق از جمله مواردی است که باید برای مربیان فعال این عرصه مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با بیان اینکه بیشترین هزینه و وقت در فعالیت‌های ورزشی امسال برای ترویج فرهنگ و اخلاق اختصاص داده می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای اجرای طرح‌های فرهنگی آمادگی کامل وجود دارد.

وی با بیان اینکه بیشترین اعتباران عرصه ورزش به فعالیت‌های فرهنگی و اخلاقی و تربیت مربیان اختصاص می‌یابد، تصریح کرد: بیش از 2 هزار سالن ورزشی در سراسر کشور احداث شده است که در کنار پرداختن به ورزش قهرمانی دیگر فعالیت‌های ورزشی نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

سردار کاظم یزدانی، رئیس سازمان تربیت بدنی بسیج در ادامه این جلسه با اشاره به نامگذاری سال 94 به عنوان همدلی و همزبانی دولت و ملت ابراز کرد: با عملی کردن این شعار می‌توان تحولات خوبی را در عرصه ورزش کشور ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه طرح‌های فرهنگی مطلوبی در عرصه فعالیت‌های ورزشی در سال 94 توسط معاون فرهنگی وزارت ورزش ابلاغ شده است، گفت: با اجرای این طرح‌های می‌توان برنامه‌های مستمر و جذابی را در مباحث تربیتی و فرهنگی برای مربیان اجرا کرد.

رئیس سازمان تربیت بدنی بسیج تصریح کرد: باید با کمک یکدیگر مسائل اخلاقی را در فعالیت‌های ورزشی نهادینه کنیم تا بتوانیم با این کار در راستای توسعه فرهنگی ورزش کشور گام‌های مؤثری برداریم.

وی ابراز کرد: اخلاق در ورزش جایگاه ویژه‌ای دارد که امیدواریم مربیان و مدیران ورزشی با ارائه نکات اخلاقی در کنار ارائه آموزش علمی ورزشکاران برای ترویج فرهنگ فردی و اجتماعی تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات